|

(عکس) حضور 4 اسطوره فوتبال دنیا در ایران؛ فدراسیون بی خبر!

در اتفاقی جالب ، چهار چهره مطرح دنیای فوتبال برای افتتاحیه یک باشگاه خصوصی به ایران آمدند.

لینک کوتاه کپی شد

لوتار ماتئوس، پیر لوییجی کولینا، آندریاس برمه و مارکوس مرک، چهار اسطوره فوتبال جهان برای شرکت در مراسم افتتاحیه باشگاه ورزشی سفری یک روزه به تهران داشتند و ظهر امروز مهمان این مراسم بودند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ حضور این افراد که از بزرگان فوتبال دنیا به حساب می‌آیند و روابط نزدیکی هم با جیانی اینفانتینو، رییس فیفا دارند برای ایران اتفاق خوب و مثبتی به حساب می‌آید و همه آن‌ها از سفر یک‌روزه به تهران ابراز رضایت کردند. با این حالا اتفاق عجیب در این مراسم عدم حضور مسئولان فدراسیون فوتبال بود و هیچ شخصی از فدراسیون در این مراسم حضور نداشت. گویا اعضای فدراسیون فوتبال به قدری درگیر مشغله‌های مختلف هستند که حتی نتوانستند یک نماینده برای استقبال از این چهار نفر بفرستند و انگار اصلا خبر نداشتند که این افراد در تهران حضور دارند.

کولینا

 

این درحالی است فردی چون پیر لوییجی کولینا رییس کمیته داوران فیفاست و یکی از نزدیک‌ترین افراد به جیانی اینفانتینو محسوب می‌شود. لوتار ماتئوس هم که با آن ویدیو جالب با علی دایی حسابی مورد توجه ایرانیان قرار گرفته بود در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی حضور داشت.

وقتی ۴ چهره مطرح فوتبال دنیا به ایران می آیند و فدراسیون فوتبال هم خبر ندارد/ ماجرای ویدیو جالب ماتیوس و شوخی با علی دایی

 

در این بین نکته عجیب این است که بخش خصوصی به راحتی می‌تواند چهار اسطوره فوتبال جهان را برای افتتاح یک باشگاه ورزشی به تهران بکشاند و یک روز میزبان آن‌ها باشد اما فدراسیون فوتبال که قطعا از اعتبار بالاتری برخوردار است چنین اقداماتی انجام نمی‌دهد.

دعوت از این افراد هم می‌تواند به اعتبار فوتبال ایران کمک کند و هم می‌تواند در راه کسب میزبانی مسابقات مختلف کمک خوبی برای فدراسون فوتبال باشد. نکته مهم در خصوص آن‌ها این بود که همگی آشنایی خوبی با فوتبال ایران داشتند و حتی از عملکرد تیم ملی هم تمجید کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها