|

محرومیت مادام العمر مدیران فعلی و پیشین فوتبال ایران؛ عملیات پاکسازی!

پروژه بازگشت عزیزی خادم خیلی زودتر از آنچه تصور می شد به بن بست رسید.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که اساسنامه فدراسیون فوتبال می گوید برای تشکیل جلسه فوق العاده از سوی اعضای مجمع، دو پنجم اعضا، یعنی 36 نفر از 87 نفر باید تقاضای جلسه بدهند، حامیان شهاب عزیزی خادم بدون توجه به اساسنامه، شروع به جمع آوری امضا کردند تا با حدود هفده یا هجده امضا، خواهان استیضاح منتقدین شهاب عزیزی خادم شوند اما خیلی زود در صف حامیان شهاب شکاف افتاد و نفر به نفر امضای خود را پس گرفتند تا با وجود اینکه برخی حامیان شهاب عزیزی خادم، روسای هیات ها را تحریک کرده بودند با جمع آوری امضا علیه منتقدین رییس معزول فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی و کیومرث حیدری را تحت فشار بگذارند، نقشه حامیان عزیزی خادم خیلی زود نقش برآب شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ کسانی که امضا های خود را پس گرفتند، روسای هیات های استان های فارس، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و ... بودند تا به نوعی بازی طراحی شده از سوی پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال و رییس یکی از هیات فوتبال استانی که سابقه حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را دارد و البته در حال حاضر حضور ندارد، به جایی نرسد.

البته مطابق اساسنامه حتی اگر امضای خود را هم پس نگیرند، به خواسته آنها در جلسه دهم خرداد ماه ترتیب اثر داده نمی شود چرا که جلسه دهم خرداد درباره عزل موقت شهاب عزیزی خادم و تبدیل آن به عزل دائم است. برای بررسی وضعیت سایر اعضای هیات رییسه باید مطابق اساسنامه، دو پنجم اعضای مجمع درخواست جداگانه ای بدهند و تاریخ جداگانه ای برای این کار در نظر بگیرند.

 بازی های مهم تیم ملی و همچنین سوتفاهم‌هایی که پس از برکناری عزیزی خادم میان اعضای هیئت رئیسه وجود داشت، باعث شد پاکسازی فدراسیون از عوامل مریدان جادوگر کرجی دچار وقفه شود اما طی روزهای گذشته با برگزاری نشست های دوستانه، اعضای هیات رئیسه به هم نزدیک شدند و حاصل همین اتحاد، جدیت بیشتر در برخورد با مریدان جادوگر بوده است.

دو روز قبل روزنامه ایران ورزشی در صفحه اول خود از احتمال محرومیت شهاب عزیزی خادم از سوی کمیته اخلاق خبر داد و مدعی شد اعضای هیات رییسه قصد دارند پرونده تخلفات رییس معزول فدراسیون فوتبال را به کمیته اخلاق بفرستند.  شهاب عزیزی خادم به ادعای اعضای هیات رییسه در زمان 11 ماه اداره فدراسیون فوتبال 43 تخلف انجام داده که برخی تخلف ها، ترک فعل و زیر پا گذاشتن اساسنامه فدراسیون فوتبال بوده و همین تخلف ها و خطاها نظیر پرداخت پاداش و حقوق آنچنانی به افراد خاص، مذاکره با شرکت مشکوک در زمینه سیستم کمک داور ویدیویی، سپردن پوشاک تیم ملی به شرکتی که طراح سوپرمارکت بود و ... برای محرومیت او کافی است. همچنین دیروز خبرگزاری ایرنا مدعی شد اسناد مالی دوران مدیریت شهاب عزیزی خادم هم به کمیته اخلاق فرستاده شده است. این که یک خبرگزاری دولتی و یک روزنامه متعلق به دولت اینگونه با صراحت از انتقال پرونده های شهاب عزیزی خادم به کمیته اخلاق خبر می دهند، کار رییس معزول فدراسیون را باید تمام شده دانست و بازگشت او به فوتبال منتفی است.

جدای از این حرف و حدیث‌ها، پرونده کسانی که با جادوگر واقع در کرج در ارتباط بودند هم مورد بررسی قرار گرفته و قرار است تمامی کسانی که مریدان جادوگر کرجی بودند، مادام العمر از فوتبال محروم شوند.

طبق ادعای سایت طرفداری، رییس معزول فدراسیون فوتبال، نایب رییس غیر قانونی فدراسیون فوتبال، چند مدیر برکنار شده فدراسیون که پس از عزل موقت شهاب عزیزی خادم حذف شدند و حتی چند مدیر فعلی فدراسیون و همچنین چند رییس هیات استانی و چند مدیر باشگاه عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال کسانی هستند که طبق خبر موثق و ادعای سایت طرفداری محرومیت شان از حضور در فوتبال قطعی است.

گفته می شود نام پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال که در حال حاضر پست مهمی دارد و همچنین دست راست او که به احتمال زیاد صلاحیتش برای حضور در انتخابات بعدی هیات استانی تایید نمی شود هم در لیست محرومان دائمی فوتبال قرار دارد.

باید دید چه زمانی این احکام از سوی کمیته اخلاق اعلام خواهد شد. برخی گمانه زنی کرده اند طی روزهای آینده و در همین هفته این اتفاق خواهد افتاد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها