|

مرادمند با کارت معافیت به زودی در تمرینات استقلال!

به نظر می‌رسد کار‌های مربوط به معافیت مدافع استقلال در مرحله پایانی است و او به زودی به استقلال برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

داستان سربازی رفتن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، دو مدافع اصلی و تاثیرگذار باشگاه استقلال تبدیل به یکی از سوژه‌های بحث برانگیز ورزش ایران شد. این دو، در شرایطی که با استقلال قرارداد داشتند، بعد از نیم فصل، از بازی در این تیم منع شدند.

به گزارش «شایانیوز» ممنوعیت بازی برای این دو نفر به دلیل مشمول شدن آن‌ها به خدمت سربازی بود، ولی هواداران استقلال از یک سو و سرمربی این تیم از سوی دیگر اعتقاد داشتند اصرار به بردن سربازی این دو نفر در این مقطع از فصل عجیب است. به هر روی، این دو بازیکن که هر دو در زمره بازیکنان فیکس فرهاد مجیدی بودند راهی ملوان شده تا خدمت سربازی شان را در این تیم سپری کنند؛ هرچند که عنوان شده وضعیت روحی این دو نفر به قدری آشفته است که توان بازی کردن برای این تیم شمالی را هم ندارند.

حالا که چندین هفته از آن اتفاق می‌گذرد به نظر می‌رسد شرایط برای بازگشت قریب الوقوع یکی از این دو مدافع به استقلال فراهم شده است. آنطور که «فرهیختگان» نوشته کار‌های مربوط به معافیت از سربازی محمد حسین مرادمند نهایی شده و احتمال می‌رود که او چند روز دیگر به استقلال برگردد.

در بخشی از گزارش مربوطه این طور آمده است که «طبق اعلام برخی رسانه‌ها درباره مدافع جسور سابق آبی‌ها که فعلا سرباز ملوان است این‌طور شنیده می‌شود که مرادمند از طریق حضور پدرش در جبهه و همچنین متاهل بودن و داشتن فرزند، توانست کسری خدمت قابل‌توجهی درحدود ۲۲ ماه کسب کند، به‌نحوی که این بازیکن تنها نیاز به سپری کردن دو ماه خدمت آموزشی داشت. از آنجایی‌که مرادمند در تاریخ اول اسفند راهی خدمت سربازی شد، دوران آموزشی او در ابتدای اردیبهشت به پایان می‌رسد و چنانچه با کسری خدمت این بازیکن موافقت شود، او قادر خواهد بود تا از اول ماه آینده به تمرینات تیمش یعنی استقلال اضافه شود.»

این خبر در شرایطی منتشر شده که عنوان می‌شود سیاوش یزدانی هم منتظر نتیجه آزمون دکتری است تا در صورت قبولی بتواند از معافیت تحصیلی استفاده کرده و به باشگاه استقلال برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها