|

جدایی هافبک باتجربه یونایتد قطعی شد

نمانیا ماتیچ اعلام کرده است که در پایان فصل از این تیم جدا می شود.

لینک کوتاه کپی شد

نمانیا ماتیچ، هافبک جنگنده و 33 ساله از زمان امضای قرارداد با منچستریونایتد و انتقال از چلسی در سال 2017، در این مدت 183 بازی برای قرمزها انجام داده و در فصول گذشته از بازیکنان ثابت این تیم بود. اما به نظر می رسد بالا رفتن سن نمانیا ماتیچ را مجاب به جدایی از جمع بازیکنان یونایتد کرده و او با انتشار متنی مدعی شد فصل بعد در رختکن این باشگاه حضور نخواهد داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ نمانیا ماتیچ تصمیم خود را از طریق حساب رسمی اش در اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: "بعد از بررسی و فکر فراوان، تصمیم گرفتم که این فصل آخرین فصل حضورم در لباس منچستریونایتد باشد. من این تصمیم را به هیئت مدیره، سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد اعلام کرده ام. بازی در این باشگاه بزرگ افتخار بزرگی برای من بوده است. از هواداران برای حمایت فوق العاده ای که در این مدت داشتند با تمام وجود تشکر می کنم. حالا و تا پایان فصل با تمام توان تلاش خواهم کرد که هم تیمی هایم کمک کنم و تا جایی که ممکن است فصل را بهتر به پایان برسانیم."

شیاطین سرخ در سال های اخیر موفق به کسب نتایج چندان خوبی نشده اند و به نظر می رسد نمانیا ماتیچ در نهایت این تیم را با خاطره تلخ ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان ترک خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها