|

نامه رسمی باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال؛ از داوران بین‌المللی استفاده کنید!

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال درخواست داد تا از داوران بین‌المللی در بازی های لیگ برتر استفاده شود.

لینک کوتاه کپی شد

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال که روز گذشته مصاحبه ای مفصل درباره حواشی پیش آمده علیه این باشگاه و فرهاد مجیدی انجام داد، امروز طی نامه‌ای خطاب به سرپرست فدراسیون فوتبال، مراتب اعتراض و نگرانی این باشگاه را از روند داوری‌های چند هفته گذشته اعلام کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آجورلو در این نامه با ارائه پیشنهاداتی به میرشاد ماجدی، خواهان بهبود وضعیت قضاوت مسابقات در هفته‌های پایانی شد و از فدراسیون فوتبال خواست که بهترین و باتجربه‌ترین داوران خود را برای مسابقات باقیمانده مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انتخاب کند.

تشکیل کارگروه ویژه در کمیته داوران و نظارت جدی بر این کارگروه، استفاده از داوران بین‌المللی و داورانی که نمرات بالایی در طول فصل کسب کرده‌اند، مجهز شدن داوران به ارتباطات رادیویی و برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی جهت اتخاذ تصمیمات یکپارچه داوران بر اساس قوانین، از جمله این پیشنهادات است.

در پایان این نامه بار دیگر از مدیریت فدراسیون خواسته شده است که از نقش‌آفرینی فردی که به سرمربی تیم استقلال توهین کرده، در چینش داوران دیدارهای مدعیان قهرمانی لیگ برتر خودداری شود.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها