|

مدافع برزیلی پیشنهاد سنگین استقلال برای تمدید را رد کرد!

مدافع استقلال در حالی پیشنهاد این تیم برای تمدید را رد کرده است که تردیدهایی در خصوص کیفیت فنی او وجود دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مدافع برزیلی استقلال بعد از جدایی دو بازیکن سرباز این تیم با رقمی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار به این تیم پیوست. رقمی که قرار بود برای حضور او در ادامه لیگ و مسابقات جام حذفی پرداخت شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ با این حال آبی‌ها خیلی زود از جام حذفی کنار رفتند تا او تنها فرصت بازی در ۹ بازی لیگ را داشته باشد. هر چند او به دلیل اخراج در بازی برابر پیکان دیدار با سپاهان را هم از دست داده است.

اما نمایش‌های سیلوا از زمان حضورش در استقلال موافقان و مخالفانی دارد. بازیکن برزیلی در ابتدای حضورش عملکردی عالی داشت اما رفته رفته ضعف‌های فنی او هم نمایان شد.

او در نیمه اول مسابقه با پیکان در دوئل با بازیکن حریف دچار اشتباه شد، خطا کرد و اخراج شد. آن زمان سرمربی استقلال به‌شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت، اما تقریبا تمام کارشناسان داوری تأیید کردند که کارت قرمز حق سیلوا بوده است.در مسابقه حذفی با نساجی هم سیلوا بارها متزلزل ظاهر شد. او یکی، دو توپ خیلی بد لو داد که می‌توانست برای آبی‌ها خطرناک باشد.

به‌نظر می‌رسد سیلوا به‌ویژه روی زمین مشکلاتی دارد و راحت دریبل می‌خورد. هرچند همانطور که خوش‌بینی اولیه کمی زودهنگام بود، ممکن است تردید فعلی هم بیش از حد زودرس باشد. باید منتظر ماند و دید سیلوا در ادامه چه عملکردی خواهد داشت. فعلا که او بازی مهم با سپاهان را از دست داده و سایر مسابقات هم آنقدر حساس هستند که هر اشتباهی ممکن است تاوانی سنگین به همراه داشته باشد. او اخیرا پیشنهاد تمدید با رقم ۵۰۰ هزار دلار را رد کرده است و باید دید در نهایت کیفیت او ارزش تمدید با قراردادی بیشتر این این رقم را خواهد داشت یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها