|

شرط و شروط مهدی ترابی برای ماندن در پرسپولیس

ترابی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواستار تسویه حساب معوقات او در سال‌های گذشته است

لینک کوتاه کپی شد

شروط ترابی برای ماندن در پرسپولیس مشخص است و در صورت برآورده شدن تمایل دارد قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از شفقنا، بدون شک مهدی ترابی یکی از ستاره های پرسپولیس در سالهای اخیر بوده است. داشتن بازیکنی مثل ترابی برای هر مربی امتیاز بزرگی است که می تواند در بدترین شرایط تیم را از بن بست خارج کند. ترابی تاکنون بهترین پاسور لیگ برتر است و این آمار نشان می دهد که این بازیکن چقدر برای پرسپولیس و گل محمدی عنصر مهمی محسوب می شود. ترابی بازیکن باهوشی بوده و در یک لحظه می تواند کار خود را انجام دهد، او در ضربات ایستگاهی هم توانایی گلزنی دارد. گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان از مسئولان این باشگاه خواسته تا قرارداد این بازیکن را تمدید کنند.

شروط ترابی برای تمدید قرارداد

قرارداد ترابی در پایان فصل به پایان می رسد و او برای ماندن در پرسپولیس شروطی داد که باید برآورده شود. ترابی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس خواستار تسویه حساب معوقات او در سال‌های گذشته است، بعد از تسویه مطالباتش برای قرارداد جدید پای میز مذاکره خواهد نشست.

ترابی بعد از تجربه ناموفق در لیگ ستارگان قطر خیلی زود به پرسپولیس بازگشت. با بازگشت ترابی به پرسپولیس کمک زیادی برای قهرمانی این تیم در فصل قبل لیگ برتر کرد. با تداوم درخشش این بازیکن در پرسپولیس چند تیم اماراتی به او پیشنهاد داده است، اما او تمایل زیادی برای ادامه فوتبالش در خارج از کشور ندارد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس بتواند خواسته‌های ستاره تیمش را اجابت کند احتمال ماندن ترابی در این تیم زیاد خواهد بود.

در صورتی که باشگاه نتواند قرارداد ترابی را تمدید کند او از جمع سرخپوشان جدا می شود. پیدا کردن جایگزنی برای ترابی خیلی سخت خواهد بود و قطعا مسئولان باشگاه با اعتراض و فشار هواداران مواجه خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها