|

ادعایی عجیب؛ حقوق 100 میلیونی باقری برای هر بازی تیم ملی!

کریم باقری بابت هر حضور در نیمکت تیم ملی به جز پاداش بازی‌ها رقمی نزدیک به 100 میلیون تومان حقوق می‌گیرد

لینک کوتاه کپی شد

مربی تیم ملی و چهره محبوب هواداران پرسپولیس، امروز به یک دلیل خاص، خبرساز شده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، قبل از اینکه سراغ تعریف این ماجرا برویم بد نیست به این نکته اشاره کنیم که 4 ماه قبل خبری منتشر شد مبنی بر آنکه سازمان بازرسی کل کشور روی قرارداد یک مربی شاغل در فوتبال ایران (ملی یا باشگاهی اش مشخص نشده بود) حساس شده است. البته این حساسیت به دلیل افزایش چشمگیر رقم قرارداد این مربی از 300 میلیون تومان به دو میلیارد تومان بوده است!

در چنین شرایطی، روزنامه گل تیتر یک شماره امروزش را به دستمزد عجیب کریم باقری در تیم ملی اختصاص داده و مدعی شده که کریم باقری بابت هر حضور در نیمکت تیم ملی و تنها برای بودن کنار بازیکنان و کادر فنی در هر مسابقه‌ای به جز پاداش بازی‌ها رقمی نزدیک به 100 میلیون تومان حقوق می‌گیرد. البته روایت دیگر این است که باقری برای هر بازی ملی 200 میلیون خواسته است که فدراسیون وقت به او گفته هر بازی 100 میلیون تومان بگیرد منتها هر بازی 100 میلیون پاداش بگیرد اما باقری گفته مشخص نیست که تیم ملی هر بازی را ببرد و 100 میلیون تومان بگیرد. ظاهرا برد در بازی برای کادر تیم ملی، به دلاری معادل 100 میلیون تومان ارزش داشته است. در هر حال شنیده شده فدراسیون فوتبال نمی خواهد بیش از 300 میلیون تومان به کریم باقری پول بدهد و همین باعث شده تا باقری به فکر جدایی بیفتد.

نویسنده مطلب در ادامه گزارشش به این موضوع اشاره کرده که مدیران فدراسیون پرداخت چنین هزینه‌ای را برای کریم باقری منطقی نمی‌دانند و گویا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه با فدراسیون فوتبال هم‌عقیده است و از خروجی حضور کریم باقری در کادر فنی تیمش رضایت ندارد. البته اینکه کریم باقری نظم خوبی به تمرین‌ها و در حین بازیها می‌دهد کاملا درست است و به همین دلیل برخی به او لقب مفیدترین مبصر فوتبال ایران را داده‌اند، اما باقری هیچگاه در مسایل فنی تیم و سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی دخالت نمی‌کند.

اینکه آیا کریم باقری همان مربی‌ای است که سازمان بازرسی به رقم قراردادش حساس شده بود، سوالی است که فعلا پاسخ روشنی برایش وجود ندارد اما از کنار این موضوع نمی‌توان گذشت که با توجه به کاریزمای باقری و حسابی که بازیکنان از او می‌برند، هم یحیی گل‌محمدی و هم دراگان اسکوچیچ، بی میل نیستند او همچنان در کادر فنی این دو تیم بماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی