|

التماس هواداران منچستریونایتد به ایلان ماسک؛ ما را بخر!

هواداران یونایتد نیز که از عملکرد خانواده گلیزر اصلا راضی نیستند، از ماسک خواستند تا قید توییتر را بزند و به جایش باشگاه آنها را بخرد.

لینک کوتاه کپی شد

هواداران منچستریونایتد از ایلان ماسک خواستند تا باشگاهشان را از خانواده گلیزر بخرد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ماسک 50 ساله روز پنجشنبه اعلام کرد که قصد دارد سهام شرکت توییتر را با مبلغ 43 میلیارد پوند بخرد. مالک شرکت تسلا که در حال حاضر 9.2 درصد از سهام توییتر را در اختیار دارد، اعلام کرد که قصد دارد که برای هر سهم این شرکت 54.2 پوند بپردازد.

هواداران یونایتد نیز که از عملکرد خانواده گلیزر اصلا راضی نیستند، از ماسک خواستند تا قید توییتر را بزند و به جایش باشگاه آنها را بخرد. یک هوادار نوشته است:" ایلان ماسک باید باشگاه منچستریونایتد را بخرد و دو میلیارد پوند خرج کند تا بهترین بازیکنان جوان دنیا را بخرد. به من اعتماد کن، خیلی زود هزینه هایت جبران خواهد شد و می توانی با آن در توییتر سر و صدا به راه بیاندازی. توییتر را نخر!" یک هوادار دیگر نوشته است:" مطمئنم که اگر ایلان ماسک مبلغی را برای یونایتد پیشنهاد بدهد، گلیزرها خیلی سریع خواهند رفت و رشفورد و رونالدو می مانند." و کاربر دیگری هم نوشته است:" ایلان ماسک، می خواهی صاحب یک باشگاه شوی؟ منچستریونایتد بهترین گزینه است!" و دیگری هم نوشته است:" ایلان ماسک، مرد آهنی در دنیای واقعی است. منچستریونایتد را بخر و کارهای دیوانه وار انجام بده!"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها