|

(ویدیو) خلاصه بازی منچسترسیتی 2- 3 لیورپول؛ کلوپ گربه سیاه پپ!

لیورپول توانست با ارائه یک نمایش عالی در نیمه اول، منچسترسیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس شکست دهد و راهی فینال شود.

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پس از نبرد منچسترسیتی و لیورپول در لیگ برتر انگلیس، این دو تیم در ورزشگاه ومبلی در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی انگلیس به مصاف هم رفتند که قرمزها با برتری ۳-۲ راهی فینال شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ در نیمه اول همه غافلگیر شدند، چرا که تنها ۱۷ دقیقه از بازی گذشته بود که لیورپول ۲ گل به سیتی زد. دقیقه ۹ کوناته با ضربه سر گل نخست را زد و دقیقه ۱۷ هم مانه از اشتباه مرگبار استفن استفاده سنگربان سیتی استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه ۴۵ پاس‌های عالی تیاگو در نهایت با پاس تماشایی‌اش به مانه و ضربه سرضرب این بازیکن همراه شد که گل سوم را برای قرمزها به ثبت رساند. دقیقه ۴۷ گریلیش یکی از گل‌های خورده را برای سیتی جبران کرد تا گواردیولا کمی به بازگشت تیمش امیدوار شود. با وجود این که دبروینه را هم پپ در ادامه با وجود مصدومیتی که داشت وارد زمین کرد، ولی لیورپول کمتر فرصتی برای زدن گل‌های بعدی به صدرنشین لیگ برتر داد. با این حال دقیقه ۹۰ برناردو پس از سماجت محرز گل دوم سیتی را هم زد که برای کامبک کافی نبود.

در نهایت با حفظ برد، لیورپول برای پانزدهمین مرتبه راهی فینال جام‌حذفی انگلیس شد. قرمزهای مرسی‌ساید ۷ مرتبه قهرمان قدیمی‌ترین تورنمنت تاریخی شده‌اند که آخرین آن‌ها به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها