|

(عکس) مهدی طارمی پاسخ تندی به منتقدان داد؛ هیس با هتریک!

مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو پاسخ کوبنده‌ای به توهین‌هایی داد که ۲۴ ساعت قبل به او شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی طارمی همچنان در ترکیب تیم پورتو می‌درخشد. ستاره ایرانی این باشگاه در تازه‌ترین شاهکارش موفق شد ۳ بار دروازه پورتیموننسه را باز کند و رفته رفته به صدر جدول برترین گلزنان لیگ پرتغال نزدیک شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ این موضوع، اما یک بخش ساده از داستان مهدی طارمی بود. او در این بازی انگیزه زیادی داشت تا پاسخ توهین‌هایی را بدهد که ۲۴ ساعت قبل از تیم رقیب شنیده بود. پیش از بازی پورتو با پورتیموننسه که پیام نیازمند را درون دروازه داشت، باشگاه اسپورتینگ لیسبون دست به بی‌اخلاقی زد و با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود، مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داد.

در گزارش منزجر کننده سایت این باشگاه پرتغالی با اشاره به پنالتی‌هایی که مهاجم تیم ملی کشورمان در بازی‌های مختلف می‌گیرد با عباراتی همچون «پورتو از طارمی به عنوان بهترین هنرمند استقبال کرد»، «یک مار افسونگر واقعی» و «یک ایرانی که همیشه آماده رفتن و اجرای ترفند‌های سیرک است» به او توهین کرده بود.

مهدی طارمی، اما راه جذابی برای پاسخ دادن به این توهین‌ها پیدا کرد؛ او دو بار روی سه گلی که زد، انگشتش را به نشانه «هیس» به لبانش نزدیک کرد تا پاسخ اتهام و توهین‌هایی که به او شده بود را به کوبنده‌ترین شکل ممکن بدهد. شاهزاده پارسی، با درخشیدن در ترکیب پورتو، اختلاف امتیاز تیمش با اسپورتینگ را به عدد 9 رساند.

(عکس) پاسخ کوبنده مهدی طارمی به فرد توهین کننده

(عکس) پاسخ کوبنده مهدی طارمی به فرد توهین کننده

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها