|

شکایت اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از عزیزی خادم!

تعدادی از اعضای هیات رییسه فدراسیون از رییس پیشین فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

این شکایت از سوی برخی از اعضای هیئت رئیسه تنظیم و در اختیار کمیته اخلاق قرار گرفته است. البته همه اعضای هیات رییسه این درخواست را امضاء نکرده اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ بر اساس تصمیم اعضای هیئت رئیسه، جلسه اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ۱۰ خرداد برگزار می شود و در این نشست در خصوص ماندن یا رفتن عزیزی خادم رای گیری خواهد شد. اگر تصمیم هیئت رییسه مبنی بر برکناری عزیزی خادم رای نیاورد او بار دیگر به سمت خود در فدراسیون فوتبال باز خواهد گشت. در عین حال شکایت اعضای هیات رییسه از عزیزی خدم در نوع خود جالب است و اگر با صدور رای از سوی کمیته اخلاق پیش از برگزاری نشست اعضای مجمع عمومی همراه باشد می تواند جلسه ۱۰ خرداد را تحت الشعاع قرار دهد.

بمب خبری جدید در فدراسیون فوتبال/ اعضای هیئت رئیسه از عزیزی خادم شکایت کردند

 

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا شکایت اعضای هیئت رئیسه از عزیزی خادم به کمیته اخلاق صحت دارد یا نه؟ گفت: طبق مستندات آماده شده موارد را جمع‌بندی کرده و به کمیته اخلاق ارسال کردیم. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مستقل هستند و این موارد را بررسی خواهند کرد. ان‌شاءالله با توجه به پرونده تشکیل شده، رسیدگی‌هایی  صورت خواهد گرفت و تصمیم‌ لازم نیز اتخاذ خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که عزیزی خادم رییس سابق فدراسیون فوتبال هم از اعضای هیات رییسه به خاطر برکناری خود به کمیته اخلاق شکایت کرده است. او به استناد بند ۲ ماده ۳۷ معتقد است اعضای هیات رییسه برای برکناری او ادله لازم را نیاوردند و برکناری او از سمت ریاست فدراسیون فوتبال توسط اعضای هیات رییسه غیر قانونی بوده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها