|

احتمال بازگشت مهدی قایدی به ایران!

مهاجم پیشین استقلال قصد فسخ قرارداد با شباب الاهلی امارات را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی قائدی در سال منتهی به جام جهانی نمی خواهد نیمکت نشین باشد و همین موضوع شایعه هایی را در مورد جدایی این بازیکن از باشگاه شباب الاهلی به وجود آورده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ مهدی قائدی به عنوان یکی از مهمترین استعدادهای فوتبال ایران طی سال های اخیر در ابتدای فصل با قراردادی ۵ ساله به باشگاه شباب الاهلی امارات پیوست.

او در شروع کارش در الاهلی چند گل حساس برای این تیم زد اما اکنون مدتی است به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده و مهدی علی، سرمربی ایرانی الاصل این تیم اماراتی طی ماه های اخیر از او در ترکیب تیمش استفاده نکرده است.

این موضوعی است که باعث شد دراگان اسکوچیچ نام قائدی را از لیست تیم ملی برای دو بازی برابر کره جنوبی و لبنان خط بزند تا این بازیکن شرایط پیچیده ای برای ادامه همکاری اش با باشگاه شباب الاهلی داشته باشد.

در این بین شنیدیم مهدی قائدی قصد ندارد در سال منتهی به جام جهانی نیمکت نشین باشد و به همین دلیل هم تصمیم دارد در صورت ادامه دار بودن شرایط موجود، قراردادش را با باشگاه شباب الاهلی فسخ کند.

البته ذکر این نکته ضروری است چون باشگاه اماراتی پول زیادی صرف خرید مهدی قائدی کرده، بعید است با جدایی این بازیکن به راحتی موافقت کند و احتمالا در ازای دریافت مبلغ قابل توجهی بابت رضایتنامه اقدام به چنین کاری می کند.

این روزها شایعه بازگشت ستاره بوشهری به تیم سابقش استقلال به گوش می رسد که البته فعلا از سوی مسئولان باشگاه استقلال تایید نشده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها