|

پیش بازی سویا - رئال مادرید؛ نگاه لالیگا به این بازی است!

سویا همچنان شانس کمی برای قهرمانی در لالیگا دارد، ولی باخت احتمالی مقابل صدرنشین لالیگا، به طور کامل از کورس قهرمانی کنار می روند.

لینک کوتاه کپی شد

سویا همچنان شانس اندکی برای قهرمانی در لالیگا دارد ولی شکست مقابل صدرنشین لالیگا، آن‌ها را به طور کامل از کورس قهرمانی کنار می‌گذارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در واقع رئال مادرید هم اکنون نسبت به بارسلونا و سویا که به ترتیب در رده دوم و سوم حضور دارند، مزیتی ۱۲ امتیازی دارد و همین موجب می‌شود تیم‌های تعقیب کننده آن‌ها بیشتر به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باشند تا عنوان قهرمانی. 

سویا از سال ۲۰۰۹ به بعد، نتوانسته است لالیگا را در رده‌ای بالاتر از چهارم به پایان برساند و این یعنی اگر فصل همین جا به پایان برسد، آن‌ها از دستاورد خود رضایت خواهند داشت ولی حقیقت این است که حذف در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به دست وست هم، همچنان برای آن‌ها یک ناکامی محسوب می‌شود. سویا اگرچه در بازی‌های خانگی این فصل خارق العاده کار کرده است، این بار آماده رویارویی با تیمی می‌شود که با کسب ۳۵ امتیاز از ۱۵ مسابقه خارج از خانه، بهترین عملکرد خارج از خانه در لالیگا را دارد.

شاگردان جولن لوپتگی پس از برد ۴-۲ مقابل گرانادا و قبل از مصاف خارج از خانه با لوانته، سراغ این بازی می‌آیند. در سوی مقابل، رئال مادرید با وجود شکست ۳-۲ مقابل چلسی هنوز شیرینی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را حس می‌کند و پس از این بازی هم باید در خانه اوساسونا به میدان برود؛ این یعنی تیم کارلو آنچلوتی فعلا روی لالیگا تمرکز می‌کند و قرار نیست به فکر بازی با منچسترسیتی باشد. 

اطلاعات بازی سویا - رئال مادرید 

  • روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۱۷ آوریل ۲۰۲۲ / ۲۸ فروردین ۱۴۰۱
  • ساعت: ۲۳:۳۰
  • ورزشگاه: سانچز پیزخوان
  • تورنمنت: هفته سی و دوم لالیگا
  • داور: گیلرمو کوادرا

ترکیب احتمالی سویا و رئال مادرید

غایبان دو تیم سویا و رئال مادرید

وضعیت جدول رده بندی

نتایج رویارویی‌های قبلی سویا و رئال مادرید

نکات آماری بازی سویا و رئال مادرید

  • سویا در ۱۳ بازی خانگی اخیرش شکست نخورده است
  • از آخرین شکست سویا در رقابت‌های لالیگا ۱۷ بازی می‌گذرد
  • رئال مادرید در فصل جاری لالیگا صاحب بیشترین ضربه پنالتی (۱۰) شده است

پیش بینی هو اسکورد از بازی سویا و رئال مادرید

سویا ۰-۱ رئال مادرید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها