|

پیشکسوت استقلال: مجیدی به فکر قهرمانی باشد!

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد، مجیدی نباید بعد از بازی با نساجی برخی مسائل را مطرح می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار درباره موضع‌گیری داوران علیه فرهاد مجیدی به دلیل اظهاراتش پس از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: ما نباید درباره کسی قضاوت کرده و صحبت کنیم. بردن تیم به حاشیه از هر سمتی کار اشتباهی است. فرهاد مجیدی نباید آن صحبت‌ها را بعد از بازی نساجی مطرح می‌کرد. او باید با آرامش به فکر شش بازی باقیمانده لیگ برتر باشد تا تیمش قهرمانی را به دست بیاورد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از گسترش؛ مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: قبل از بازی‌های این مرحله از جام حذفی، تیم‌های استقلال و پرسپولیس درگیر حواشی و بیانیه‌نویسی بودند. این مسئله در روند تیمی هر دوی آنها تأثیرگذار بود. همانطور که گفتم بردن تیم به حاشیه از هر سمت و سویی کار درستی نیست و نباید مسائل غیرفنی روی روند آن تأثیر بگذارد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اختلاف شش امتیازی به معنای تمام شدن کار استقلال برای رسیدن به قهرمانی نیست، اما ضریب اطمینانی برای شاگردان مجیدی به شمار می‌آید. این شش امتیاز اختلاف به بازیکنان اطمینان می‌دهد تا با آرامش خاطر جلو بروند، به شرط اینکه تمرکز کرده و از حواشی دوری کنند. استقلال 24 هفته از لیگ را نباخته است، ولی بهترین تیم‌های دنیا هم شکست می‌خورند. نباختن ملاک نیست، بلکه بحث اصلی حفظ آرامش و نظم تیمی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد پنالتی که عزیزبک آمانوف در بازی با نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از دست داد، گفت: کاری به آن پنالتی ندارم، ولی آمانوف بازیکن طراح و خوبی است و خوب می‌داند چطور پاس بدهد. در مجموع آمانوف بازیکن خوبی است و می‌تواند به استقلال کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها