|

‌واکنش علیرضا فغانی به ماجرای استوری حمایتی از خسروی؛ با مجیدی ارتباطی ندارم!

علیرضا فغانی حرف های جالبی در خصوص اختلاف اخیر مجیدی با خسروی عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا فغانی داور بین المللی که در حال حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در منطقه شرق سوت می زند، بعد از بیانیه‌ها و شکایت‌های متعدد مربیان از داوری و برعکس همه را به آرامش دعوت می کند و معتقد است که اختلاف باید در درون خانواده فوتبال حل شود و اهرم‌های فشار هم باید به عنوان کمیته انضباطی و فدراسیون قوی تر عمل کنند. 

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ فغانی درباره انتشار استوری حمایتی از آقای علی خسروی در فضای مجازی گفت: کنایه خاصی به کسی نزدم! من اگر بخواهم حرفی بزنم مستقیم می‌گویم و نیازی به کنایه نیست، در فوتبال ایران داوری نمی‌کنم، کاری هم به کسی ندارم. گاهی دوستان مطالب خوبی می فرستند که سعی می‌کنم بعضی از آنها را با بقیه به اشتراک بگذارم. منظورم از این استوری این بود که پل‌های پشت سرمان را خراب نکنیم؛ در هر زمینه‌ای؛ این حرف من مختص فوتبال نیست بلکه به کل زندگی برمی‌گردد که طوری رفتار کنیم که دوباره بتوانیم به آن آدم و موقعیت برگردیم.

او در ادامه گفت: من زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستم، مقام مسئول دارم و اگر صحبتی هست باید از طریق این دوستان گفته شود اما این بحثی هم که می‌شود، آقای خسروی گردن همه داوران حق دارد فقط در مورد آقای علی خسروی نمی‌گویم؛ همه پیشکسوتان گردن ما حق دارند. من فقط گفتم آقای خسروی را دعوت به خویشتن داری بیشتر کردم چون ایشان به آقای مجیدی جواب داده بود، من هم عکس ایشان در رقابت‌های بین المللی را گذاشتم در استوری و نوشتم شما تورنمت هایی رفتی در داوری که هیچ کس تا به حال ندیده است. دوستان آن را ری‌استوری کردند و نوشتند کنایه به آقای مجیدی زدی. من ارتباطی با آقای مجیدی ندارم هر چند سال یکبار او را در بازی می بینم و در خارج از بازی یا فضای مجازی ارتباطی با او ندارم. حالا یک سری از دوستان مثل وحید هاشمیان از زمانی که در آلمان بازیکن بودند هر قانون جدید در فوتبال می‌آمد از من سوال می‌کرد یا آقای مطهری، نویدکیا و جواد نکونام هم همینطور هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها