|

چیزهایی عجیب درباره باشگاه متافیتنس؛ فقط خاصِ مدیران!

باشگاه ورزشی فوق تخصصی و مدرن متافیتنس با حضور لوتار ماتئوس، آندریاس برمه، مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا عصر امروز در تهران افتتاح و آغاز… …

لینک کوتاه کپی شد

جمعه بود که حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوئیجی کولینا در ایران حسابی خبرساز شد. اما حضور آن‌ها نه به خاطر فیلمی که لوتار برای یافتن علی دایی منتشر کرده بود، بلکه برای مراسم افتتاحیه یک باشگاه بدنسازی سوپرلاکچری در طبقه نهم مجتمع سام سنتر فرشته بود.

باشگاهی بزرگ با دستگاه‌های خارجی

این باشگاه بدنسازی با تمام امکانات روز دنیا تجهیز شده و دستگاه‌های به کار برده شده در آن همگی از بهترین برندهای خارجی است. باشگاهی که هزار متر وسعت دارد و هرکسی نمی‌تواند به آن پا بگذارد.

شهریه ۳۲۰ میلیون تومانی!

اگر فکر می‌کنید برای تمرین در این باشگاه باید مثل سایر باشگاه‌های بدنسازی طبق عرف پول بدهید سخت در اشتباه هستید، چرا که تمرین در این باشگاه طبق شنیده‌ها سالی ۳۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد. با یک محاسبه ساده باید ماهی ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای تمرین کردن در این باشگاه بپردازید.

فقط برای مدیران و افراد خاص

آنطور که ما تحقیق کردیم برای اینکه در باشگاه مذکور تمرین کنید صرف داشتن پول کفایت نمی‌کند. طبق تحقیقات ما مثل اینکه این باشگاه برای مدیران و یکسری افراد خاص است که راحت بتوانند در یکی از بهترین مناطق تهران به دور از چشم مردم عادی تمرین کنند.

باشگاه مدیرانی با حقوق‌های نجومی؟

اولین سوالی که با دیدن قیمت شهریه این باشگاه و شرایطی که برای پذیرش اعمال شده در ذهن مخاطبان پیش می‌آید این است که مگر یک مدیر یا یک چهره خاص چقدر حقوق دریافت می‌کند که ماهی نزدیک به ۲۷ میلیون تومان آن را برای یک ساعت تمرین کردن روزانه پرداخت کند؟ اگر چنین چیزی صحت داشته باشد بنابراین می‌توانید مدیرانی که حقوق‌های نجومی‌می‌گیرند را در این باشگاه حین تمرین شناسایی کنید!

با کادر مربیگری و پزشکی آلمانی

یکی از دلایلی که چهره‌های فوتبال آلمان مثل ماتئوس، برمه و مرک در این افتتاحیه حضور داشتند بدین خاطر بود که قرار است در این باشگاه از کادر مربیگری و پزشکی آلمانی استفاده شود. کادری با دانش به روز و تعلیم یافته در اروپا.

هزینه سنگین برای افتتاحیه

باشگاه مذکور را شخصی به نام خردمند مدیریت می‌کند و برای افتتاحیه هم هزینه‌های سنگین دلاری بابت دعوت از چهره‌های مطرحی همچون لوتار ماتئوس، پیر لوئیجی کولینا، آندریاس برمه و مارکوس مرک انجام داد. چهره‌هایی که می‌گویند توسط شخصی به نام سپهر مقدمات حضورشان در ایران فراهم شده و طبیعتا برای حضور و اقامت در ایران کم پول نگرفته اند!

اسکوچیچ چقدر گرفت؟

در این مراسم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان نیز حضور داشت. اسکو که نشان داده از تماشای تئاتر پژمان جمشیدی در هتل اسپیناس تا همین افتتاحیه در مجتمع مدرن سام سنتر نمی‌گذرد، یکی از مهمانان ویژه مراسم بود. فقط اینکه آیا دراگان مثل ماتئوس و دوستان بابت حضور در این افتتاحیه پولی گرفته یا نه مشخص نیست.

دایی نبود، استیلی بود

ماتئوس قبل از اینکه به مراسم بیاید فیلمی‌از خود منتشر کرد و از علی دایی خواست تا تلفنش را جواب دهد. اگرچه علی دایی در سام سنتر رویت نشد اما در عوض حمید استیلی در مراسم افتتاحیه حضور داشت و در انتهای مراسم با لوتار و سایرین خوش و بش کرد. البته به جز استیلی، اردلان آشتیانی کارشناس و مربی فوتبال نیز در افتتاحیه حاضر بود. راستی این افتتاحیه نیز با حضور مهمانان از پیش تعیین شده و خاص و البته بدون سروصدای رسانه ای برگزار شده بود…

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها