|

سرمربی سابق قرمزها: بازیکنان بی کیفیت با دستور چه کسانی وارد پرسپولیس می شوند؟

حمید درخشان در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس صحبت کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز»- حمید درخشان  در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر به ایرنا گفت:

هنوز لیگ تمام نشده که این همه سر و صدا به راه انداخته‌اند. پرسپولیس همچنان شانس دارد و به نظرم یحیی گل‌محمدی، کادر فنی و بازیکنان باید با تمام قوا به کار خود ادامه دهند و تا آخرین لحظه دست از تلاش و جنگیدن برندارند.

وی ادامه داد:

متاسفانه برخی از مشکلات به وجود آمده از خود باشگاه آغاز می شود. یک مربی حرفه‌ای در چنین شرایطی نباید استعفا بدهد. باید بین یک مربی حرفه‌ای با یک مربی عادی تفاوت‌هایی باشد. این مسایل، بسیار مهم و حیاتی هستند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد:

وقتی تیم می برد یا می‌بازد، مسوولیت آن با کادرفنی است و همه از آنها سوال می‌کنند اما هواداران می‌خواهند بدانند بازیکنان بی کیفیتی که به این تیم بزرگ می‌آیند از کجا و با دستور چه کسانی وارد پرسپولیس می شوند؟ اگر پول داریم بازیکن خوب و باکیفیت فراتر از قاره آسیا بیاوریم و اگر نداریم به جای آنکه هزینه برای بازیکنانی بی کیفیت کنیم، آن را برای جوانان همین سرزمین خرج کنیم تا حداقل به فوتبال داخلی کمک کرده و شاهد رشد و ارتقای آنها باشیم. ضمن آنکه همین بازیکنان جوان در آینده‌ای نزدیک می‌توانند به تیم کمک‌های شایانی کنند. 

وی در پایان یادآور شد:

ایراد دیگری که می توان به پرسپولیس گرفت، این است که تغییرات در ترکیب تیم زیاد است و این تبعات خاص خودش را دارد. پرسپولیس در این مساله ضعف‌هایی داشته که باید برای فصل بعد حل و فصل شود و امیدوارم هواداران در پایان فصل خوشحال باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی