|

ماجرای ابراهیم شکوری و 792 میلیونی که در پرسپولیس گم شد!

انتشار اسناد مالی باشگاه پرسپولیس روی سایت کدال و اعلام شد ابراهیم شکوری به مبلغ 792 میلیون تومان به پرسپولی بدهکار است

لینک کوتاه کپی شد

آیا معاون سابق قرمزها به باشگاه پرسپولیس بدهکار است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، ماجرا از این قرار است که پس از انتشار اسناد مالی باشگاه پرسپولیس روی سایت کدال و بدهکار اعلام شدن ابراهیم شکوری به مبلغ 792 میلیون تومان، این موضوع با واکنش معاون سابق قرمزها مواجه شد و او اعلام کرد این مبلغ صرف هزینه اقامت پرسپولیس در گوا در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و پرداخت 18 هزار یورو از بدهی رادوشویچ شده است. این موضوع زمانی بیشتر از سوی رسانه‌ها مورد پیگیری قرار گرفت که مشخص شد علیرغم ادعای باشگاه پرسپولیس در پرداختی 18 هزار یورویی به رادو اما اسناد آن به فیفا ارائه نشده و این ادعای باشگاه از سوی کمیته انضباطی فیفا به دلیل عدم ارائه سند پرداختی رد شده است.

پس از این موضوع ابراهیم شکوری با انتشار توییتی اسناد پرداختی به رادو را منتشر کرد، اما سوال اینجاست چرا این اسناد اگر در اختیار ابراهیم شکوری قرار دارد در زمان دفاعیه قرمزها در پرونده رادو به فیفا ارائه نشد؟ شکوری معتقد است این اسناد را در زمان مقرر به باشگاه ارائه کرده و شاید این مدارک در باشگاه گم شده است!

آنچه مشخص است در صورتی که این سند در دفاعیه قرمزها لحاظ می‌شد می توانست حکم صادر شده علیه این باشگاه کمتر و به 866 هزار یور کاهش پیدا کند.با توجه به اینکه این مدارک در زمان مقرر به فیفا ارائه نشده، قرمزها حالا باید در دادگاه عالی ورزش از حکم صادره دفاع کرده و مبلغ پرداختی به رادو را کاهش دهند، اما موضوعی که نمی توان از آن به راحتی گذشت گم شدن سند پرداختی 18 هزار یورویی به رادو است که یا شکوری از دادن آن امتناع کرده و یا طبق ادعای او این سند در باشگاه گم شده است.

ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های ابراهیم شکوری که ادعا کرده اسناد را به باشگاه داده، به خبرگزاری ایسنا گفته است: " در زمان سفر تیم به گوای هند، آقای شکوری از باشگاه مبلغی را به صورت یورو در قالب تنخواه دریافت کرد و بعد از بازگشت تیم، اسناد و مدارکی که ارائه کرد کسری داشت و بر همین اساس ۷۹۲ میلیون تومان به باشگاه بدهکار شد."

باقر صفری در ادامه نسبت به بخش دیگری از صحبت‌های شکوری اینگونه واکنش نشان است: "اگر به رادوشوویچ پولی پرداخت کرده چرا مدارکش را به باشگاه ارائه نکرده است؟ در این چند ماه بارها به او نامه دادیم و حتی پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ به باشگاه آمد و صحبت کردیم و گفتیم که به باشگاه بدهکار هستید. او ادعا می‌کرد که مدارکی دارد و ما هم گفتیم اگر دارید مدارک خود را ارائه بدهید. اگر سندی دارد چرا ارائه نکرده است؟ اگر سندی درباره پرداخت به رادوشووچ هم هست باید به باشگاه ارائه شود و ما بررسی کنیم ببینیم اصلا امضای رادوشوویچ زیر رسید وجود دارد یا نه."

ابراهیم شکوری که شب گذشته در یک مراسم افطاری حضور پیدا کرده بود در مواجهه با رسانه‌ها درباره این موضوع گفت: " من امشب آقای درویش را دیدم و با او به زودی نشستی برگزار خواهم کرد تا همه چیز مشخص شود. اگر من صحبتی کردم مطمئن باشید که با اسناد و مدارک است که در اختیار امور مالی باشگاه قرار خواهم داد اما گاهی این امکان وجود دارد که اسناد گم شود! قرار شد در اولین فرصت نشستی انجام دهیم تا باشگاه هم اتوماسیون اداری را چک کند. من هم اگر اسناد داشته باشم در اختیار دوستان قرار می‌دهم تا حقی از پرسپولیس ضایع نشود."

شکوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: " رادو هم این مبلغ 18 هزار یورو را قبول دارد. این مبلغ برای بهمن سال 1399 است. قرار است با دوستان جلسه داشته باشیم تا این موضوع را حل و فصل کنیم."

طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است ابراهیم شکوری فردا به باشگاه پرسپولیس برود تا ابهامات به وجود آمده درباره این موضوع برطرف شود. شکوری همچنین وعده داد که پس از جلسه با درویش درباره این موضوع مفصل با رسانه‌ها صحبت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها