|

زلزله در خط حمله پرسپولیس؛ یحیی به دنبال دو چهره مطرح

پاکدل، عبدی و عیسی باید خود را برای روزهای سخت تر آماده کنند چون تصمیم پرسپولیسی ها برای جذب حداقل دو مهاجم مطرح کاملا جدی است.

لینک کوتاه کپی شد

اگر یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند قطعا مهاجمانی را به خط حمله تیمش اضافه خواهد کرد چرا که امسال مشکلاتی را در خط حمله داشت و حتی نیم فصل می خواست دو مهاجم بخرد که موفق نشد و در این زمینه اعتراضاتی هم داشت.

به گزارش «شایایوز» به نقل از خبرورزشی، در فصل جاری مصدومیت آل کثیر برای یحیی خبر بدی بود و البته در فوتبال مهدی عبدی هم فراز و نشیب زیادی دیده شد. حامد پاکدل هم که بیشتر نقش یک مهاجم ذخیره را بازی می کند و خلاصه شرایط کلی خط آتش پرسپولیس چندان جالب نیست و این تیم در بسیاری از مسابقات مشکل گلزنی را حس کرده است.

در همین راستا شنیدیم زلزله در خط حمله پرسپولیس قطعی است و مهاجمان فعلی این تیم اگر بمانند کار سختی برای رقابت با نفرات جدید خواهند داشت. آل کثیر که هنوز جراحی نکرده و عبدی هم خیلی مورد اعتماد یحیی نبوده مگر این که در ۶ هفته پایانی لیگ عملکرد متفاوتی را از او ببینیم. در واقع پاکدل،عبدی و عیسی باید خود را برای روزهای سخت تر آماده کنند چون تصمیم پرسپولیسی ها برای جذب حداقل دو مهاجم مطرح کاملا جدی است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها