|

چند خبرتازه از باشگاه استقلال دوشنبه 29 فروردین

به نظر می رسد که سرمربی استقلال از حالا گوشه چشمی به نقل و انتقالات تابستانی هم دارد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال برای سال آینده تقویت خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ فرهاد مجیدی هیچ لیستی به باشگاه استقلال نداده اما شایعات داغی در مورد نقل و انتقالات استقلال شنیده می شود. تمام تمرکز کادر فنی استقلال روی بازی های باقی مانده لیگ برتر است اما در عین حال اخبار داغی در مورد نقل و انتقالات این باشگاه شنیده می شود. فرهاد مجیدی اکثر بازیکنان اصلی و فعلی استقلال را برای فصل بعد هم می خواهد اما قطعا استقلال در پایان فصل تغییراتی را انجام خواهد داد و چند بازیکن مطرح به لیست این تیم اضافه می شوند که کاوه رضایی و مهدی قایدی نیز می توانند جزء آن باشند.

این روزها بحث حضور مهدی قایدی در استقلال داغ شده و چون در الاهلی بازی نمی کند خیلی ها می گویند بر می گردد اما مساله اینجاست که او قرارداد دارد و باید بتواند رضایت مسئولان الاهلی امارات را جلب کند . ضمن اینکه همسر مهدی از زندگی در دبی راضی است و باید دید حاضر می شود دوباره در تهران زندگی کند یا نه؟!

لژیونر بعدی که می گویند شاید به استقلال برگردد، کاوه رضایی است که روزهای خوبی را در اروپا سپری نکرده و چند وقتی است که او را در تیم ملی هم نمی بینیم. مجیدی مثل پارسال نیم نگاهی هم به رایان تفضلی دارد. بازیکنی که در انگلیس بازی می کند و فرهاد می خواست او را همراه با جعفر سلمانی به استقلال بیاورد اما مقدمات حضورش فراهم نشد.

در کنار این نفرات استقلال حداقل سه خرید لیگ برتری هم دارد اما همان طور که اشاره شد مجیدی تا امروز هیچ لیستی به باشگاه نداده و منتظر اتمام فصل است. برای او قهرمانی استقلال در لیگ برتر از هر چیزی مهمتر است و به همین خاطر با تمام وجود از بازیکنان فعلی حمایت می کند اما مسلما استقلال یک فصل نقل و انتقالات داغ را در پیش خواهد داشت، درست مثل پرسپولیس.

آخرین اخبار باشگاه استقلال را در صفحه استقلال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها