|

رئال مادرید به دنبال جذب مدافع جوان چلسی

مدافع جوان چلسی در فهرست خرید رئال مادرید قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید در تابستان امسال جذب ریس جیمز را در اولویت قرار می‌دهد. این بازیکن انگلیسی اخیرا و پس از رهایی از بند مصدومیت بلندمدت، در فُرم فوق‌العاده‌ای برای چلسی ظاهر شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ آنچلوتی در حال برنامه‌ریزی برای تقویت پست دفاع راست خود در آستانه فصل جدید است و به این مدافع انگلیسی 22 ساله چشم دوخته‌است. کهکشانی‌ها به دنبال جایگزینی برای دنی کارواخال هستند، که اخیراً برای حفظ آمادگی خود دچار مشکل شده‌است.

جیمز گزینه مناسبی برای باشگاه به‌حساب می‌آید. این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی مدت‌هاست که در رادار غول‌های اسپانیایی قرار داشته است و آن‌ها در این تابستان قصد دارند که این علاقه را عملی کنند. با این حال، این بازیکن 22 ساله بخش مهمی از برنامه های سرمربی باشگاه، توماس توخل، در استمفوردبریج است و قرارداد فعلی او تا سال 2025 اعتبار دارد. به این ترتیب، جدایی او از آبی‌ها قطعا ماموریت ساده‌ای بنظر نمی‌رسد.

ریس جیمز در نتایج درخشان ابتدای فصل چلسی نقشی کلیدی داشت و گل‌های زیادی را در تعداد بازی اندک به‌ثمر رساند. اما مصدومیت او، کار را برای آبی‌ها سخت کرد و این تیم با اُفت روبرو شد. پس از پایان مصدومیت و بازگشت او به میادین، شاگردان توخل مجددا فُرم خوب خود را پیدا کرده و اکنون فینالیست جام حذفی انگلیس هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها