|

بمب خبری پرسپولیس؛ دو ستاره راضی شدند!

تمدید قرارداد بازیکنان تأثیرگذار، یکی از اصلی‌ترین اهداف مدیران باشگاه پرسپولیس است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد بازیکنانی مانند مهدی ترابی، احسان پهلوان و میلاد سرلک را تمدید کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس از ماه قبل مذاکرات را آغاز کرده و به نظر می‌رسد احسان پهلوان اولین بازیکنی باشد که قرارداد خود را تمدید کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ قرار است طی روزهای آتی روند مذاکرات به‌ صورت جدی‌تر با سایر نفرات دنبال شود. مهدی ترابی یکی از بازیکنانی است که یحیی گل‌محمدی تاکیدی ویژه‌ای روی تمدید قرارداد او دارد. ترابی پیش از این برای تمدید قرارداد با قرمزها خواستار اجرایی شدن 2 شرط ویژه و همچنین پالس مثبت از سوی مدیران شده بود. او درخواست کرده تا طلب یک میلیارد و 400 تومانی او به همراه مطالبات عقب افتاده‌اش به روز تسویه شود تا برای تمدید قرارداد راهی ساختمان باشگاه شود.

ترابی پیش از این در 2 مقطع و از طریق مدیرنامه‌هایش مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت، هر چند گفته می‌شد این بازیکن با پیشنهاد چند باشگاه اماراتی مواجه شده است اما باشگاه شباب الاهلی خیلی سریع این موضوع را تکذیب کرد.

میلاد سرلک یکی دیگر از بازیکنان سرلیست یحیی گل‌محمدی است که قرار او نیز در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می‌رسد. پیش از این اخباری منتشر شد که این بازیکن پیشنهادهایی از چند تیم قطری و اماراتی و یک تیم در لیگ پرتغال دریافت کرده است اما پس از پیگیری خبرنگار فوتبالی مشخص شد که او هنوز پیشنهاد رسمی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ندارد و تنها به چند آژانس نقل و انتقال بازیکن مجوز داده تا نسبت به انتقال او اقداماتی انجام دهند.

روزنامه گل امروز در تیتر یک خود مدعی شد که سرلک تا پایان هفته قرار با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادش را تمدید کند.

سرلک و ترابی 2 بازیکن ملی پوش پرسپولیس هستند که حضور آنها در جام جهانی می‌تواند از نظر مالی درآمد خوبی برای قرمزها داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها