|

ترکیب احتمالی سپاهان برابر التعاون؛ آخرین شانس!

سپاهان از ساعت 00:45 دقیقه بامداد سه‌شنبه در بازی برگشت به مصاف التعاون می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

پس از شکست مقابل الدحیل در دومین دیدار سپاهان در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا انتظار می‌رفت محرم نویدکیا که تیمش در سه بازی قبلی با ترکیب ثابتی ثابتی وارد زمین شده بود، دست به تغییراتی بزند و این تیم حداقل با سه تغییر به مصاف التعاون برود؛ با این حال کادر فنی سپاهان فقط یک تغییر نسبت به سه بازی گذشته در ترکیب تیمش ایجاد کرد و عزت پورقاز بود که در مرکز خط دفاعی به ترکیب اصلی اضافه شد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ دیدار رفت برابر التعاون برای شاگردان نویدکیا شوک‌آور آغاز شد و در پی اخراج دقیقه ١٠ عزت پورقاز، بلافاصله محمدرضا حسینی از زمین خارج شد تا نژاد‌مهدی وارد زمین شود و عملا بازیکنانی که در سه بازی اخیر به صورت ثابت وارد زمین شده بودند و بدنی فرسوده داشتند، هشتاد دقیقه دیگر ده نفره زیر فشار خردکننده میزبان دویدند و در نهایت نیز با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کردند. 

با توجه به اتفاقات مسابقه سوم سپاهان و نیازی که این تیم به کسب امتیازات کامل مسابقه در مصاف برگشت با التعاون دارد، بعید است محرم نویدکیا تغییری در ترکیب نفرات خط دروازه و دفاعی‌اش ایجاد کند. 

یک خط جلوتر در مرکز زمین طی سه بازی اخیر محمد کریمی، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده بازی کرده‌اند و مصاف برگشت با التعاون شاید فرصتی برای اولین حضور فیکس جلال علی‌محمدی یا یاسین سلمانی باشد. 

درنهایت در بخش هجومی که محمدرضا حسینی توفیقی اجباری را تجربه کرد و فقط ده دقیقه در ترکیب آخرین دیدار سپاهان بود، حالا با انگیزه و انرژی بدنی خوبی به دیدار برگشت رسیده است. و البته به نظر نمی‌رسد نویدکیا قصدی برای جانشینی سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو هم داشته باشد. اگرچه شاید حضور میلاد جهانی از ابتدا به جای شهباززاده دور از انتظار نباشد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل التعاون 

رشید مظاهری - امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها