|

چند چالش بزرگ پیش روی رضا درویش!

به احتمال زیاد کادر بازیکنان و مربیان طی روزها و هفته های پیش رو بخش دیگری از قراردادهای خود را دریافت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از دغدغه های اصلی مدیرعامل پرسپولیس در هفته های باقی مانده، پرداخت درصد قابل توجهی از باقی مانده قرارداد بازیکنان و کادرفنی است. رضا درویش که مصمم بود تا قبل از بازی با پیکان درصد دیگری از مطالبات بازیکنان و مربیان را بپردازد، طی چند روز اخیر با پرونده سنگین رادو و فرصت 45 روزه FIFA مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ از این رو درویش روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. از یک سو برای محروم نشدن باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی باید بدهی سنگین گلر کروات را بپردازد و از سوی دیگر باید درصد دریافتی بازیکنان و مربیان را به حدی برساند که آن ها به سادگی همچون شجاع خلیل زاده فسخ قرارداد نکرده و تیم را ترک نکنند. ناگفته پیداست که رضا درویش در هرکدام از این مشکلات شکست بخورد با انتقادات سنگین رسانه ها و جامعه هواداری مواجه خواهد شد.

در این میان آن چه مشخص به نظر می رسد این است که تمام امید درویش به کشاندن پرونده به دادگاه CAS و زمان خریدن است تا در این فرصت بتواند با تامین منابع مالی، دریافتی بازیکنان را در هفته های پیش رو به 90 درصد برساند تا تعدادی از آنها با توجه به بندهای فسخ قرارداد خود نتوانند یکطرفه از پرسپولیس جدا شوند

از سوی دیگر پس از مشخص شدن رای دادگاه عالی ورزش، او باید هرچه سریع تر یا طلب رادو را یک جا پرداخت کند یا توافق تازه ای با این دروازه بان داشته باشد. در غیر این صورت، با جرایم سنگین مالی و همین طور محرومیت نقل و انتقالاتی FIFA مواجه شده و پرسپولیس نقل و انتقالات تابستانی را که برای تیم بسیار مهم است از دست خواهد داد.

مگر این که در همین روزهای باقی مانده بتواند با بازیکنان مورد نظر یحیی به توافق رسیده و قرارداد امضا کند که عملا با توجه به این که 6 هفته از بازی های لیگ باقی مانده، غیرممکن است.

در هر صورت باید منتظر بود و دید رضا درویش در این روزهای باقی مانده تا پایان لیگ و در ادامه نقل و انتقالات تابستانی چه کارنامه ای را از خود به جا خواهد گذاشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی