|

پیشکسوت استقلال: به کوری چشم دشمنان استقلال قهرمان می‌ شود!

مهدی پاشازاده می‌گوید حرف‌های گذشته‌اش درباره فرهاد مجیدی ربطی به الان ندارد و باید همه حمایت کنند تا استقلال جام بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی پاشازاده همواره یکی از استقلالی‌هایی بوده که در روزهای سخت به حمایت از این تیم پرداخته است. او اگرچه قبل از شروع فصل و در زمانی که مدیریت اجرایی باشگاه را برعهده داشت، دچار چالش هایی با فرهاد مجیدی شد اما حالا نیز دست به حمایت از تیم می‌زند و امیدوار است که استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ پاشازاده در گفت و گویی درباره وضعیت استقلال و مواضعی که نسبت به فرهاد مجیدی وعملکرد داشته به صحبت پرداخت. مشروح حرف‌های وی را در ادامه می‌خوانید:

 

**در فضای مجازی یک کلاغ، چهارصد کلاغ می‌کنند!

موضوعی که الان درباره استقلال وجود دارد، حواشی خودخواسته‌ای است که برخی افراد ایجاد می‌کند. الان دیگر کار از یک کلاغ چهل کلاغ گذشته و یک کلاغ را چهارصد کلاغ می‌کنند! در گذشته روزنامه ها و خبرگزاری ها وجود داشتند اما الان در فضای مجازی هر کسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند. متاسفانه برخی به دنبال این هستند حالا که استقلال در آستانه قهرمانی است در فضای مجازی حاشیه سازی کنند و این در حالی است که استقلال در مقطع کنونی باید آرامش داشته باشد.

**آخرین ترکش قراردادن پیشکسوت جلوی هوادار است

متاسفانه از زبان ما پیشکسوتان مطالبی را بیان می‌کنند که درست نیست. اگر ما حرفی درباره استقلال می‌زنیم آن را تحریف می‌کنند و آنقدر در فضای مجازی دست به دست می‌کنند که خودت هم باورت می‌شود برای تیم حاشیه درست کردی! من فکر می‌کنم این آخرین ترکش ها به تیم استقلال است تا شاید قهرمان نشود. پیشکسوتان هم باید هوشیار باشند چراکه برخی می‌خواهند آنها را روبه‌روی طرفداران بزرگ استقلال قرار بدهند.

**پای حرف‌هایم هستم اما الان زمان تکرار نیست

الان واقعا مهم نیست در گذشته برای من در استقلال چه اتفاقی افتاده و چه مصاحبه‌ای انجام دادم. من پای حرف هایی که در زمان مدیریت اجرایی ام در استقلال درباره مجیدی زدم، هستم اما آن حرف ها برای آن زمان بود و الان نباید این حرف ها را بزنیم. چرا استقلال در آستانه قهرمانی است و طرفداران جام می‌خواهند. هیچ چیزی و هیچ کسی هم مهم تر از طرفداران استقلال و نام بزرگ این باشگاه نیست. به همین خاطر همه باید حمایت کنیم تا تیم جام بگیرد و طرفداران خوشحال شوند.

**مگر منچسترسیتی شکست نخورد؟

هر تیمی شکست می‌خورد. تمرکز استقلال از ابتدا روی لیگ بوده و حالا در جام حذفی یک بازی را باخته است. بهترین تیم های دنیا هم می‌بازند. مگر منچسترسیتی از لیورپول نباخت؟ چه ایرادی دارد؟ به نظرم باید تمرکز تیم حفظ شود و با قدرت در لیگ شرکت کنند. به مسائل پیش آمده هم توجه نشود.

**مشکل شخصی با فرهاد مجیدی ندارم

نمی‌دانم حرف‌های گذشته ام درباره استقلال و فرهاد مجیدی را نامش چه می‌گذارید؟ من شاید سلیقه شخصی ام به نوع کار کردن یک نفر دیگر نخورد اما مشکل شخصی با کسی ندارم. هر مساله‌ای هم بوده به خاطر مسائل کاری در مقطعی بوده است. الان عده‌ای می‌خواهند برای تیم حاشیه درست کنند و نباید اجازه بدهیم آنها به هدفشان برسند. الان فقط موقع حمایت از تیم است. باید آرامش داشته باشیم تا به هدف بزرگ‌مان که قهرمانی است برسیم.

**به کوری چشم دشمنان استقلال قهرمان می‌شود

استقلال بازی های سختی تا پایان فصل دارد اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باید تمرکزشان را حفظ کنند و با قدرت به جلو بروند. شک نکنید این تیم با اختلافی که ایجاد کرده جام می‌گیرد و فقط باید از حاشیه دوری کند و آرامش داشته باشد. به کوری چشم دشمنان، استقلال قهرمان می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها