|

مهدی ترابی، احمد نوراللهی نشود!

مدیران پرسپولیس خوشحال از تکذیب مذاکره الاهلی با ترابی، همچنان تمدید قرارداد او را پشت گوش می اندازند.

لینک کوتاه کپی شد

درحالی که قرار بود پس از بازی حساس دربی، مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال تمدید قرارداد مهره های کلیدی بروند این موضوع از اولویت این باشگاه خارج شد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ورزشی؛ حالا در شرایطی پرسپولیسی ها از تکذیب خبر مذاکره اماراتی ها ابراز خوشحالی می کنند که مشابه آن برای احمد نوراللهی رُخ داده بود. بد نیست یادآوری کنیم؛ مرداد ماه سال گذشته بود که یک رسانه اماراتی از توافق احمد نوراللهی با شباب الاهلی خبر داد.

همان روزها هم هواداران پرسپولیس که امیدوار به تمدید قرارداد هافبک ملی‌پوش خود بودند، پس از شنیدن این خبر نگران جدایی مهره تاثیرگذار تیمشان در میانه میدان شدند.

احمد نوراللهی در آن مقطع در ظاهر مشغول مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قراردادش بود اما به خاطر پیشنهاد شباب الاهلی وسوسه شده بود فوتبالش را در امارات دنبال کند.

نکته جالب اینکه کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی به قطعی بودن این خبر شک داشته و این سوال را پرسیده‌ بودند که آیا مشکل بازیکنان ایرانی برای حضور در لیگ امارات حل شده یا نه؟ این درحالی بود که تنها مشکل بازیکنان ایرانی برای حضور در لیگ امارات نام لیگ این کشور بود که حالا تغییر کرده است.

جعفر سمیعی مدیرعامل وقت پرسپولیس پس از پایان لیگ بیستم با خوش باوری به دنبال برگزاری جلسه با این هافبک ملی پوش و تمدید قراردادش بود. او تصورش را هم نمی کرد احمد نوراللهی به بهانه سالگرد ازدواجش جلسه با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را پیچانده و راهی امارات شود. احمد نوراللهی اما دقیقا به شیوه شجاع خلیل زاده مدیران این باشگاه را سرکار گذاشت و رفت!

جعفر سمیعی که امیدوارانه مصاحبه کرده و حرف از حفظ احمد نوراللهی و سایر بازیکنان زده بود ناباورانه تماشاگر لژیونر شدن این بازیکن بدون یک ریال سود و درآمدزایی برای پرسپولیس شد!

حالا اتفاقی مشابه در حال رُخ دادن است و تنها جای جعفر سمیعی با رضا درویش عوض شده است.

مدیرعامل کنونی باشگاه پرسپولیس نیز احتمالا با همان خوش باوری جعفر سمیعی  به خبر تکذیب مذاکره با مهدی ترابی دلخوش کرده است غافل از آن که...

به هر حال از قدیم و ندیم گفته اند که " صلاح مملکت خویش خسروان دانند" و امیدواریم تیم بزرگ پرسپولیس با این همه هوادار از یک سوراخ دوبار گزیده نشود. از ما گفتن بود!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی