|

حسرت پرسپولیسی ها از آقایی ستاره سابق در آسیا

مهاجم باتجربه‌ی سپاهان توانست مانع از شکست تیمش شود.

لینک کوتاه کپی شد

شهریار مغانلو که چهره‌ی شاخص سپاهان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و توانست نقش اصلی را در پیروزی شاگردان نویدکیا مقابل پاختاکور با دبل گلزنی خود رقم بزند، بامداد امروز هم در نقش ناجی تیمش وارد زمین مسابقه شد و سپاهانی‌ها را از شکست مقابل حریف عربستانی نجات داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مغانلو که در ترکیب اولیه‌ی سپاهان نبود، در نیمه‌ی دوم به جمع طلایی‌پوشان اضافه شد و توانست دروازه التعاون را فرو بریزد؛ هر چند که اگر شانس با او یار می‌بود می‌توانست به مانند بازی پاختاکور برای تیمش کامبک بزند اما شوت دیدنی او به تیرک دروازه‌ی التعاون برخورد کرد!

با گلزنی در مسابقه‌ی شب گذشته، شهریار مغانلو توانست رکورد ویژه خود را بهبود بخشد و او حالا در 10 بازی آسیایی با پیراهن پرسپولیس و سپاهان توانسته 7 بار گل بزند و 1 بار هم در نقش گلساز بدرخشد.

مهاجم باتجربه‌ی سپاهان در حال حاضر با 3 گل زده بعد از برگسون، کارلوس و ادمیلسون جونیور 4 گله، توانسته در رتبه‌ی چهارم برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.

گفتنی است که مغانلو با پیراهن سپاهان مقابل پاختاکور (2 بار) و التعاون موفق به گلزنی شده و پیشتر در لباس پرسپولیس توانسته بود 3 بار به الریان گل بزند و برابر گوآی هند نیز یکبار در نقش گلزن و یکبار هم در نقش گلساز درخشیده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها