|

ارلینگ هالند تصمیم نهایی را گرفت؛ غول نروژی در پیراهن آبی!

هالند، ستاره دورتموند، در آستانه پیوستن به منچسترسیتی قرار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد هالند با بروسیا دورتموند تا تابستان 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد این بازیکن که تابستان امسال فعال می‌شود باعث شده که باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب او باشند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یکی از باشگاه‌هایی که از مدت‌ها قبل به صورت جدی برای جذب ستاره نروژی تلاش کرده منچسترسیتی است و حالا به نظر می‌رسد که آنها قدمی جدی و رو به جلو برای خرید این بازیکن برداشته‌اند. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که سیتی پیشنهاد مالی هنگفتی را به این بازیکن ارائه کرده‌ و امیدوار است که با پرداخت 500 هزار پوند در هفته بالاترین دستمزد ممکن در لیگ برتر را به این بازیکن بپردازد و نظر مثبت او برای حضور در ورزشگاه اتحاد را جلب کند.به نظر می‌رسد که با توجه به این که باشگاه دیگری قادر به پرداخت چنین مبلغی برای جذب هالند نیست، سیتی حالا گزینه اصلی او برای فصل آینده به حساب می‌آید و به زودی قراردادی پنج ساله را با این ستاره نروژی به امضا می‌رساند. 

این در حالی است که مدیران دورتموند هفته گذشته تاکید کردند که هنوز هیچ توافقی برای فروش این بازیکن انجام نشده و آنها به دنبال بررسی تمامی جوانب و پیشنهادات ارائه شده هستند که شامل باشگاه‌هایی چون رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز می‌شود. 

پیش از این رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که دورتموند امیدوار است که این بازیکن قراردادش را برای یک سال دیگر با این تیم تمدید کند اما دیلی میل معتقد است که سیتی از این که هالند در فصل آینده با پیراهن این  تیم و تحت هدایت پپ گواردیولا به میدان خواهد رفت اطمینان خاطر دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها