|

وضعیت عجیب دو مدافع پرسپولیس؛ مشکل یحیی با علیرضا ابراهیمی چیست؟!

گل محمدی حتی در بدترین روز مدافعانش هم حاضر نیست به علیرضا ابراهیمی بازی دهد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در این فصل کم از مدافع و دروازه بان هایش نکشیده است. شاید برای آخرین سوتی‌ای که مدافعان این تیم داده و پرسپولیس را از مسیر خارج کرده اند نیاز به سفر طولانی در زمان نباشد. در دیدار برابر آلومینوم، وحدت هنانوف، مدافع جدید و ازبکستانی پرسپولیس یکی از ضعیف‌ترین روز‌های عمرش را سپری کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ با وجود ضعفی که در بازی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس به چشم می‌خورد، یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به آن‌ها اعتماد کرده و این بازیکنان را گا‌ها در ترکیب اصلی می‌گذارد، ولی این اتفاق برای علیرضا ابراهیمی یکی از مدافعان خوب لیگ برتر در فصل گذشته رخ نمی‌دهد. کاپیتان سابق گل گهر که به عنوان یکی از گلزن‌ترین مدافعان لیگ به پرسپولیس آمده جایی در ترکیب اصلی ندارد و بعضا توسط یحیی گل محمدی در دقایق پایانی به زمین فرستاده می‌شود؛ آنهم نه برای خط دفاعی برای بازی در خط حمله و جهت استفاده از قدرت سرزنی این بازیکن!

این یکی هم دیگر از آن عجایب رخ داده در پرسپولیس است؛ در شرایطی که در همین فصل مدافعان پرسپولیس برای زدن ضربه سر اول مشکلات عدیده‌ای داشته اند، گل محمدی بازی هم حاضر نشده در خط دفاعی از علیرضا ابراهیمی که قدرت سرزنی خوبی دارد استفاده کند. یحیی بالاخره باید با خودش کنار بیاید که علیرضا ابراهیمی به درد سرزنی می‌خورد یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها