|

میلان-اینتر؛ یک پای فینال جام حذفی، قرمز یا آبی؟

اینتر و میلان امشب در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. بازی رفت به میزبانی میلان با تساوی بدون گل به پایان رسید

لینک کوتاه کپی شد

شاگردان «سیمونه اینزاگی» 9 بازی اخیر خود را بدون شکست پشت سر گذاشته و با 3 برد پیاپی در 3 بازی آخر پا به این میدان می‌گذارند. در سمت دیگر میلان که تحت هدایت «اِستفانو پیولی» با تمام توان به سمت تحقق رویای قهرمانی مجدد در سری A  قدم برمی‌دارد با روند 13 بازی بدون شکست مقابل «نراتزوی» حاضر خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ به جز تقابل 2 تیم در دیدار رفت جام حذفی، آخرین بار شهرآورد میلان 16 بهمن سال گذشته برگزار شد که در یک دیدار جنجالی و البته سراسر هیجان میلان با 2 گل «اولیویه ژیرو» در مقابل تک گل «ایوان پریشیچ» فاتح دربی «دِلامادولینا» شد. اختلاف 2 امتیازی 2 تیم در صدر جدول سری A  در 5 هفته مانده به پایان رقابت‌ها و حضور اینتر در رده دوم با یک بازی کم‌تر، هرچند تاثیری در سرنوشت 2 تیم در جام حذفی نخواهد داشت اما حساسیت این دربی جذاب را دوچندان خواهد کرد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در مصاحبه مطبوعاتی قبل از این بازی به خبرنگاران گفت: «انگیزه بسیار بالایی داریم و به بالاترین میزان تمرکز برای کسب پیروزی نیاز داریم.»

در طرف دیگر اِستفانو پیولی سرمربی «روسونِری» نیز در مصاحبه شب گذشته در مورد این شهرآورد حساس گفت: «بازی فردا مهم است چون می‌تواند ما را راهی فینال کرده و به جام قهرمانی برساند اما لیگ داستان متفاوتی دارد. هر نتیجه‌ای که فردا رقم بخورد روی جنگ ما در لیگ تاثیرگذار نخواهد بود. محکوم به پیروزی در تمام بازی‌های باقی‌مانده لیگ و تلاش تا آخرین لحظه هستیم.»

این دیدار حساس و جذاب که باید حتما یک برنده داشته باشد، امشب و از ساعث 23:30 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه «جوزپه مه‌آتزا» برگزار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها