|

لیست جذاب گل محمدی برای فصل آینده؛ از گلر قرمزپوش تا آقای گل!

گل محمدی لیست بازیکنان مور نیاز خود را برای فصل آینده به مدیریت باشگاه ارائه داده است

لینک کوتاه کپی شد

رضا درویش مدیر عامل باشگاه سرخپوشان روز گذشته اعلام کرد که گل محمدی لیست بازیکنان مدنظر برای فصل آینده را به باشگاه داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرنگاران جوان؛ در این گزارش نگاهی به گزینه های مدنظر سرمربی این تیم می اندازیم. 

بیرانوند و اخباری گزینه‌های دروازه بانی پرسپولیس 

علیرضا بیرانوند دروزاه بان ملی پوش بوویشتا در لیست گل محمدی قرار دارد و به بازگشت ا به پرسپولیس اعلام کرده است. البته بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد و موافقت از این باشگاه تنها مانع از انتقال او به سرخپوشان است. البته محمد رضا اخباری هم گزینه دوم یحیی برای تقویت دروازه است.

بازگشت احتمالی خلیل زاده به پرسپولیس  

باشگاه پرسپولیس در دفاع هم به دنبال تقویت تیم خود برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال است. با توجه به اینکه گفته می‌شود می‌شود باشگاه الریان قطر علاقه‌ای به قرارداد با شجاع خلیل زاده را ندارد این احتمال وجود دارد که خلیل زاده به پرسپولیس بازگردد.  

حضور مجدد اسماعیلی فر در لیست خرید گل محمدی 

دانیال اسماعیلی فر بازیکن سپاهان مدنظر گل محمدی در پست دفاع راست است. گل محمدی در ۲ سال گذشته به دنبال جذب این بازیکن بوده، اما نتوانسته او را به خدمت بگیرد. البته شنیده می‌شود سرمربی پرسپولیس دوباره به سراغ اسماعیلی فر رفته و او هم قول داده در صورت امکان به سرخپوشان می‌پیوندد.

صادقی مورد توجه گل محمدی در پست وینگر 

گفته می‌شود سعید صادقی بازیکن گل گهر گزینه اصلی گل محمدی برای تقویت پست وینگر است. صادقی سابقه کار با گل محمدی در شهر خودرو را دارد. اما او از استقلال نیز پیشنهاد دارد. 

علیپور و بابایی در  خط حمله 

شنیده می‌شود که علی علیپور لژیونر کشورمان گزینه اصلی پرسپولیس در پست حمله است. اما انتقال این بازیکن به پرسپولیس سختی های خود را دارد. پیمان بابایی گزینه  بعدی گل محمدی به شماره می‌آید تا خط حمله تیمش را برای فصل بعد تقویت کند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها