|

پیشکسوت پرسپولیس: شانس قهرمانی هست، اما کم هست!

پیشکسوت تیم پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم همچنان شانس قهرمانی در این فصل را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جواد منافی در گفت‌وگویی درباره شرایط پرسپولیس در ۶ هفته مانده به پایان لیگ و شانس قهرمانی این تیم گفت: بالاخره همه از جدول لیگ خبر دارند. به نظر من مهمتر از لیگ، جام حذفی بود و حیف شد که پرسپولیس در این جام قهرمان نشد. قرعه و جدول جام حذفی طوری که پرسپولیس می‌توانست به راحتی قهرمان شود که نشد. قهرمانی در جام حذفی از نظر روحی خیلی به تیم کمک می‌کرد مثل حذف از این بازی‌های که از نظر روحی به تیم ضربه می‌زند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از میدان نیوز؛ وی ادامه داد: این ۶ بازی آخر لیگ برای پرسپولیس حیثیتی است. بازیکنان و کادرفنی باید برای هواداران و نام بزرگ پرسپولیس به زمین بروند. با همه این اوصاف من فکر می‌کنم استقلال امتیاز از دست می‌دهد و به خاطر همین پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد. پرسپولیسی‌ها اصلا نباید ناامید شوند. در کل شانس قهرمانی هست، اما کم هست! به هرحال در فوتبال چیزی صددرصد و قابل پیش‌بینی نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد نقطه ضعف این تیم در فصل جاری عنوان کرد: بزرگترین ضعف امسال پرسپولیس گل خوردن است. واقعا پرسپولیس امسال خط دفاع متزلزلی دارد. اگر ما در ۵ فصل گذشته قهرمان شدیم به خاطر خط دفاعی قدرتمند و کم گل خوردنمان بود. ما هر سال بهترین خط دفاع را داشتیم، ولی امسال نداریم.

منافی ادامه داد: منهای خط دفاع در بقیه خطوط هم مشکلاتی هست. مثلا در خط حمله در چند بازی آخر اصلا خوب نبودیم. بازیکنی مثل تمیروف واقعا به کار پرسپولیس نیامد. در همین بازی با آلومینیوم و هوادار باید ۶، ۵ گل می‌زدیم، اما نشد. تمیروف مهاجم دونده‌ای است، اما پرسپولیس مهاجم گلزن می‌خواست نه دونده. در هر صورت پرسپولیس باید در ۶ بازی آخر تلاش کند و ۱۸ امتیاز را بگیرد و منتظر امتیاز از دست دادن استقلال باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها