|

پایان کار آقای ستاره در پرسپولیس

وساطت های بازیکنان و مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن حامد لک بی نتیجه بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

حامد لک اگرچه از زمان آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس تلاش زیادی برای بازگشت داشته و سعی کرده با حصور در محل تمرین نظر یحیی گل محمدی و داوود فنایی را جلب کند اما به نظر می رسد تلاش های او بی فایده بوده و او هنوز موفق به کسب مجوز حضور در تمرینات نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این سنگربان که از یک سو گفته می شود به دلیل بی انضباطی و از سوی دیگر شایعه شده به دلیل اختلاف با داوود فنایی از حضور در تمرینات سرخپوشان منع شده، به نظر می رسد کار بسیار سختی برای بازگشت به مجموعه تیم دارد تا حدی که شنیده می شود اگر یحیی گل محمدی فصل آینده هم در پرسپولیس بماند، راهی ندارد جز این که از پرسپولیس جدا شود و تنها راه بازگشت لک، جدایی کادرفنی فعلی از پرسپولیس است.

 هرچند رضا درویش اعتقاد دیگری داشته و معتقد است به مرور زمان و با فروکش کردن ناراحتی یحیی و فنایی، لک هم مجوز حضور در تمرینات را دریافت خواهد کرد.

وساطت ها هم برای بازگشت این دروازه بان باتجربه بی تاثیر است. ابتدا این رضا درویش بود که برای بازگشت لک وساطت کرد اما گل محمدی درخواست مدیرعامل باشگاه را نپذیرفت. در ادامه نیز لک از نفرات دیگری خواست برای او وساطت کنند که بی نتیجه بود.

جالب این که محمد محمدی مرد بدون حکم این هفته های باشگاه پرسپولیس نیز یکی از همین نفرات است. محمد محمدی که در مورد فعالیتش در باشگاه پرسپولیس و مخالفت هایی که از سوی جامعه هواداری علیه فعالیت او در باشگاه شده حرف و حدیث های زیادی وجود دارد، از داوود فنایی خواست تا با بخشیدن حامد لک او را به تمرین برگرداند اما فنایی که این روزها با انتقادات زیادی از سوی هواداران پرسپولیس مواجه بوده و زمزمه هایی در مورد جدایی او در پایان فصل شنیده می شود، با وجود درخواست محمدی، کوتاه نیامده و طبیعی است یحیی هم اجازه حضور این گلر را صادر نکرده است.

حالا باید دید درنهایت حامد لک چه سرنوشتی در پیش خواهد داشت. دروازه بانی که با اصرار یحیی اولین بازیکنی بود که قراردادش تمدید شد، حالا به اولین بازیکن اخراجی کادرفنی تبدیل شده و به نظر می رسد تنها راه بازگشت او به پرسپولیس جدایی داوود فنایی از پرسپولیس است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی