|

قرارداد یک ستاره دیگر پرسپولیس هم رو به اتمام است

سیامک نعمتی ستاره پرسپولیس با سرخپوشان قرارداد ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

6 هفته تا پایان فصل باقی مانده و طبیعی است که باشگاه های مدعی از همین روزها به فکر جدب بازیکنان جدید و مهم تر از آن تمدید قرارداد با بازیکنانی باشند که قرادادشان در پایان فصل به پایان می رسد. همین موضوع باعث شده تا خیلی از تیم‌ها فعالیت غیر رسمی خود را در نقل‌ و انتقالات آغاز کرده و به همین دلیل بحث تمدید قراداد تیم ها در این هفته ها بحث بسیار مهمی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در باشگاه پرسپولیس البته هنوز خبری نیست و طبق اعلام رضا درویش، یحیی گل محمدی هنوز نفرات مورد نیازش را برای تمدید قرارداد به باشگاه معرفی نکرده است. همان طور که در جریان اخبار قرار گرفته اید، سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آل‌کثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدی‌ خانی و احسان پهلوان بازیکنانی از پرسپولیس هستند که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌ شود و در صورت تایید کادرفنی سرخپوشان باید قراردادشان تمدید شود.

اما جالب اینجاست که نام سیامک نعمتی در هیچ کدام از لیست های بازیکنان تمدید قرارداد وجود نداشت تا این که این بازیکن چند روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرد که قراردادش این فصل به پایان می رسد. در ابتدا برخی مدعی شدند که این بازیکن دچار اشتباه شده و تردیدهایی در این خصوص ایجاد شد.اما پیگیری ها در این خصوص نشان می دهد که ادعای نعمتی درست بوده و او در پایان لیگ جاری با پایان قرادادش بازیکن آزاد محسوب می شود. نعمتی فصل قبل و در زمان مدیریت سمیعی در حالی که قرادادش رو به پایان بود در باشگاه حاضر شد و قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. اگر چه در همان مقطع رسانه ها مدعی شدند که قراداد او دو فصله است اما در تماسی که با ابراهیم شکوری داشتیم او تاکید کرد قرارداد او دو ساله و یک فصل دیگر تمدید شده و تا پایان این فصل با پرسپولیس قرارداد دارد. از این رو نعمتی جزو بازیکنان تمدیدی است و باید قراردادش تمدید شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها