|

(عکس) واکنش هالند به توافق با سیتی!

سخنگوی خانواده هالند هرگونه توافق شخصی با منچسترسیتی را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

قرارداد هالند با بروسیا دورتموند تا تابستان 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی گنجانده شده در قرارداد این بازیکن که تابستان امسال فعال می‌شود باعث شده که باشگاه‌های بسیاری به دنبال جذب او باشند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ یکی از باشگاه‌هایی که از مدت‌ها قبل به صورت جدی برای جذب ستاره نروژی تلاش کرده منچسترسیتی است و حالا به نظر می‌رسد که آنها قدمی جدی و رو به جلو برای خرید این بازیکن برداشته‌اند. 

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که سیتی پیشنهاد مالی هنگفتی را به این بازیکن ارائه کرده‌ و امیدوار است که با پرداخت 500 هزار پوند در هفته بالاترین دستمزد ممکن در لیگ برتر را به این بازیکن بپردازد و نظر مثبت او برای حضور در ورزشگاه اتحاد را جلب کند. طبق این گزارش، سیتی در هفته های پیش رو به دورتموند اعلام خواهد کرد که بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند را فعال خواهد کرد.

در واکنش به گزارش اختصاصی دیلی میل، یان آگه فیورفورت که به نوعی سخنگوی خانواده هالند محسوب می شود، در توئیتر خود نوشت:« همانطور که ماه هاست گفته ام، ارلینگ هالند می تواند به سیتی و رئال مادرید ملحق شود و این دو تیم از شانس بالاتری برخوردارند اما هالند هنوز با هیچ باشگاهی به توافق شخصی نرسیده است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی