|

تمدید قرارداد ها در انتظار تصمیم یحیی گل محمدی

رضا درویش تایید کرد قرار است یحیی گل محمدی بازیکنان تمدیدی موردنظرش را به باشگاه معرفی کند.

لینک کوتاه کپی شد

طی چند هفته اخیر شایعات زیادی در مورد اختلاف باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تمدیدی مثل میلاد سرلک و مهدی ترابی در برخی رسانه ها و همین طور فضای مجازی منتشر شد. به گونه ای که باشگاه برای تمدید قرارداد با این نفرات به ویژه سرلک و ترابی تعلل کرده و به خاطر همین تعلل امکان دارد این بازیکنان تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرند، اخباری که باعث شد هواداران انتقادات زیادی را متوجه مدیریت باشگاه کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ اما موضوع زمانی جالب شد که رضا درویش در این خصوص بحث دیگری را مطرح و اعلام کرد برای تمدید قرارداد با تمدیدی ها در انتظار تصمیم یحیی است.

رضا درویش عصر دیروز مقابل ساختمان باشگاه در پاسخ به این سوال که ظاهراً با درخواست‌های ملی‌پوشانی مانند ترابی و سرلک برای تمدید قرارداد مخالفت شده یا اینکه قرار است مبلغی از طلب ترابی پرداخت شود تا شرایط برای تمدید قرارداد وی مهیا شود، گفت:‌

بنا شد یحیی گل‌محمدی هماهنگ کند تا بازیکنانی که مدنظر ایشان برای تمدید قرارداد هستند به باشگاه بیایند و تمدید کنند. ما هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

درویش در مورد اینکه گل‌محمدی آیا لیستی برای جذب بازیکنان جدید به باشگاه داده یا نه نیز گفت:‌

 در حال پیگیری لیست ایشان هستیم.

همین اظهارات مدیرعامل پرسپولیس نشان می دهد خلاف شایعات منتشر شده، باشگاه مشکلی برای تمدید قرارداد با سرلک و ترابی و بقیه بازیکنان تمدیدی ندارد و این یحیی است که باید نفراتی که برای فصل بعد می خواهد را روانه باشگاه کند تا باشگاه برای تمدید قرارداد با این بازیکنان وارد مذاکره شود. همچون حامد لک که یحیی درخواست کرد با او تمدید قرارداد شود و باشگاه نیز بلافاصله با این دروازه بان تمدید قرارداد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی