|

امشب کل آنفیلند با کریس رونالدو همدردی خواهد بود!

منچستر یونایتد رسماً اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به دلیل اتفاقی که برای او و خانواده‌اش رخ داده در دیدار برابر لیورپول حاضر نخواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته بود که کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود یک خبر ناراحت کننده را به اشتراک گذاشت؛ جایی که فوق ستاره پرتغالی مرگ یکی از فرزندان در راه خود را تایید و اعلام کرد که فقط دخترش به دنیا می‌آید‌.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.

مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."

لیورپول و منچستر یونایتد امشب در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ساعاتی پیش باشگاه منچستر یونایتد رسماً اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به دلیل اتفاقی که برای او و خانواده‌اش رخ داده در دیدار برابر لیورپول حاضر نخواهد بود. همچنین اعلام شد که در دقیقه 7 بازی امشب به احترام کریستیانو رونالدو و شوکی که به او وارد شده، هواداران حاضر در آنفیلد این فوق ستاره پرتغالی را تشویق خواهند کرد.

این پایان کار نبوده و به نظر می‌رسد که قرار است امشب در آنفیلد برای کریستیانو رونالدو سنگ تمام گذاشته شود. در همین راستا باشگاه منچستر یونایتد درخواست کرد که به احترام درگذشت فرزند رونالدو، بازیکنان این تیم با بازوبند مشکی به میدان بروند. جالب اینکه چنین اقدامی از سوی باشگاه لیورپول نیز مورد استقبال قرار گرفته و آنها نیز خواستار رقم خوردن این اتفاق شده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها