|

پرسپولیس برای بیرانوند شرط گذاشت؛ خودت رضایت نامه بگیر!

بیرانوند تنها در صورتی که بتواند رضایت‌نامه اش از رویال آنتورپ بگیرد به پرسپولیس باز خواهد گشت.

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان ملی‌پوش مدنظر باشگاه پرسپولیس در چه شرایطی به تیم سابقش برمی‌گردد؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، معلوم نیست شایعات مربوط به بازگشت قریب‌الوقوع علیرضا بیرانوند به پرسپولیس چقدر صحت دارد امادروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از گذراندن دو فصل کم‌ثمر در لیگ‌های بلژیک و پرتغال و هفته‌ها و ماه‌ها نیمکت‌نشینی و خوردن برخی گل‌های بد، بی‌میل نیست که به جمع قرمزهای پایتخت برگردد و یک‌بار دیگر با درخشش درون درون دروازه این تیم به دروازه‌بان فیکس تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر تبدیل شود.

با توجه به اینکه بیرانوند یک فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه آنتورب بلژیک است، از این رو او برای پیوستن به پرسپولیس تنها در صورتی که بتواند رضایت‌نامه اش از رویال آنتورپ بگیرد به پرسپولیس باز خواهد گشت. پیش از این باشگاه پرسپولیس بجز محمد نادری هیچ وقت حاضر نشد برای بازیکنانی که قرار بود به صورت قرضی یا قطعی راهی این تیم شوند هزینه ای برای رضایت‌نامه آنها انجام دهد  و حال که مشکلات مالی در پرسپولیس به اوج خود رسیده است به نظر می‌رسد بیرانوند برای بازگشت باید خود به فکر گرفتن رضایت‌نامه‌اش از آنتورپ باشد در غیر این صورت باشگاه توان پرداخت این مبلغ را ندارد تا احتمالاً با چالش انتخاب دروازه بان در نقل و انتقالات تابستانی روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته و در گفت و گو با خبرنگاران مقابل باشگاه در مورد اینکه نام بیرانوند در فهرست گل‌محمدی هست یا نه، گفت:‌ "ایشان پرسپولیسی است و در لیست پرسپولیس قرار دارد. آنهایی که پرسپولیسی هستند برمی‌گردند و به پرسپولیس می‌آیند"

درویش اما در صحبت‌هایش اشاره‌ای به اینکه آیا باشگاه برای جذب بیرانوند به صورت قرضی حاضر خواهد بود هزینه‌ای انجام دهد، پاسخی نداد. هر چند با توجه به مشکلاتی که این تیم در خط دروازه با آن دست و پنجه نرم کرده به نظر می‌رسد شاید مدیران پرسپولیس برای جذب بیرانوند دست به جیب شده و این بار تغییر رویه بدهند همین طور که برای رامین رضاییان این کار را انجام دادند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها