|

چالش بزرگ پرسپولیسی ها برای ادامه لیگ؛ غیبت امیری و فرجی

پرسپولیس احتمالاً چند ملی‌پوش خود را مقابل پیکان در ترکیب ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس که دو جام این فصل را از دست داده و از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار گذاشته شده است، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر، 6 امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین دارد و در این 6 هفته برای اینکه بتواند به استقلال برسد، جای اشتباه ندارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبال 360، سرخپوشان پایتخت در هفته‌های باقی‌مانده باید امتیازات کامل را به دست آورند تا در صورتی که استقلال در ادامه فصل دچار لغزش شد، بتوانند به ششمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر برسند. پرسپولیس در اولین بازی لیگ بعد از حذف در جام حذفی، پذیرای پیکان است و حضور چند بازیکن این تیم مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

وضعیت مبهم امیری

وحید امیری بعد از بازی مقابل کره‌جنوبی دچار مصدومیت شد و نتوانست پرسپولیس را در لیگ و جام حذفی همراهی کند. او هنوز به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه نشده اما پزشکان این تیم در تلاش هستند تا بازیکن ملی‌پوش خود را به بازی مقابل پیکان برسانند. امیری با وجود دوری از تمرینات، شانسی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی مقابل پیکان ندارد اما این امکان وجود دارد که یحیی گل‌محمدی بتواند از او به عنوان بازیکن تعویضی در صورت نیاز استفاده کند.

فرشاد فرجی هم که در مسابقه‌ی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک دچار آسیب‌دیدگی شد، قطعا به بازی مقابل پیکان نمی‌رسد. یحیی گل‌محمدی در جدال با پیکان کار سختی در غیاب فرجی و احتمالا امیری برای چینش نفرات خود خواهد داشت.

رضایت عیسی بعد از جنجال بزرگ

بعد از مصدومیت عیسی آل‌کثیر مقابل شهرخودرو در لیگ برتر، پزشکان تایید کردند که رباط صلیبی او پاره شده و باید عمل کند، اما در تصمیمی عجیب مهاجم جنوبی پرسپولیس سعی داشت که کار خود را ادامه بدهد و بعد از 3 ماه کش‌مکش و طرح مسائل حاشیه‌ای، سرانجام به تازگی آل‌کثیر رضایت به عمل جراحی داده است.

قرار است مهاجم سرخ‌پوشان عازم قطر شود و در کمپ اسپایر عمل خود را انجام دهد، آن‌هم در شرایطی که سرپیچی او از عمل جراحی در 3 ماهه اخیر باعث شده تا فرآیند بازگشت او به میدان مسابقه طولانی‌تر شود و تا اواسط فصل آینده یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند از مهره‌ی تهاجمی خود در ترکیب بهره ببرد.

3 ملی‌پوش مقابل پیکان نیستند؟

به جز فرجی و امیری و البته آل‌کثیر که فعلا در تمرینات پرسپولیس حضور ندارند، مهدی ترابی هم دیگر غایب پرسپولیس مقابل پیکان است. ترابی با کارت زردی که مقابل هوادار گرفت، محروم شد و نمی‌تواند جلوی پیکان به میدان برود تا یحیی گل‌محمدی بهترین بازی‌ساز خود در لیگ برتر را در اختیار نداشته باشد.

غیبت (1+2) ملی‌پوش پرسپولیس (امیری، فرجی و ترابی) مقابل پیکان، یحیی گل‌محمدی را با چالشی جدی روبرو کرده است. سایر بازیکنان پرسپولیس هیچ مشکلی برای همراهی تیم‌شان ندارند و حتی سیامک نعمتی هم بعد از سپری کردن دوران نقاهت، توانسته به تمرینات بازگردد و خود را مهیای دیدار با پیکان می‌کند تا احتمالاً در برابر تیم سابق خود در ترکیب سرخ‌پوشان قرار بگیرد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها