|

بمب نقل و انتقالات لیگ برتر انگلیس منفجر شد؛ شاه ماهی از دست رئال پرید!

براساس گزارش منابع معتبر خبری، ارلینگ هالند با منچسترسیتی به توافق رسیده است.

لینک کوتاه کپی شد

پدیده نروژی سابق ردبول سالزبورگ که با درخشش در لیگ قهرمانان اروپا به جهان فوتبال معرفی شد، حالا یکی از جذاب‌ترین ترین مهره‌های نقل‌و‌انتقالاتی به حساب می‌آید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360؛ هالند که سال 2019 یک قدم تا پیوستن به منچستر یونایتد فاصله داشت و بسیاری رابطه نزدیک اوله گنار سولسشر با شاگرد سابقش در مولده را راهی میانبر برای رسیدن هالند به الدترافورد می‌پنداشتند سرانجام 3 روز مانده به باز شدن رسمی پنجره نقل و انتقالات زمستانی، با مدیران دورتموند توافق کرد و مدیران این باشگاه، مسیر رسیدن هالند به الدترافورد را در واپسین روزها به سمت وستفالن تغییر دادند. هالند با قراردادی به مدت 4.5 سال، به عضویت این تیم آلمانی درآمد تا با توجه به رویه مدیریتی دورتموند در سال‌های اخیر، سود حاصل از فروش یکی از با استعدادترین بازیکنان در نسل جدید دنیای فوتبال، عاید آلمانی‌ها شود.

سود خالصِ 55 میلیون یورویی

به گزارش «دیلی میل» در نهایت شب گذشته مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند با مدیران باشگاه آینده به توافق رسید و او پس از 2 فصل و نیم، دورتموند را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک خواهد کرد. در حالی که تا پیش از این، از منچستر یونایتد، رئال مادرید، بارسلونا و حتی پاریس به عنوان مشتریان هالند یاد می‌شد، مقصد آینده این مهاجم 21 ساله منچستر سیتی خواهد بود. مدیران سیتی توافق شخصی را با ارلینگ هالند و مدیر برنامه‌هایش به دست آوردند و قرارداد جدید هالند، 5 ساله و با دستمزد هفتگی 500 هزار پوند خواهد بود. 115 هزار پوند دستمزد بیش‌تر نسبت به کوین دی‌بروینه، مبلغی که بچه غول نروژی را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌کند. حالا مدیران سیتی باید با باشگاه دورتموند به توافق برسند و بند فسخ 63 میلیون پوندی (75 میلیون یورو) موجود در قرارداد این بازیکن را فعال کنند. اتفاقی که به احتمال فراوان رخ خواهد داد و دورتموند که در آخرین روز دسامبر 2019، هالند را با 20 میلیون یورو از سالزبورگ به خدمت گرفته بود، سود خالص 55 میلیون یورویی از این انتقال دریافت می‌کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هفته آینده قرارداد هالند با سیتی رسمی می‌شود و سیتیزن‌ها، شکارچی خوش‌شانس اما متمولِ نقل‌وانتقالات تابستانی لقب می‌گیرند.

قدم زدن با کفش‌های پدر

پس از اینکه تابستان گذشته، هری کین ماندن در تاتنهام را ترجیح داد و پپ گواردیولا در فصل جاری، کمبود مهاجم هدف را در ترکیب تیمش به خوبی مدیریت کرد، حالا هدایت هالند نصیبش شده و این مهاجم نروژی، همچون پدرش لباس منچسترسیتی را بر تن خواهد کرد. شباهتی که صد البته پسر، دوست ندارد سرنوشت حضورش در منچسترسیتی همچون پدرش باشد. آلف اینگه هالند، تنها یک‌سال پس از پیوستنش به منچسترسیتی با مصدومیتی وحشتناک مواجه شد و با توجه به این که مصدومیت کهنه‌ای هم با خود به همراه داشت، تکل روی کین به قیمت پایان دوران حرفه‌ای آلفی هالند در بالاترین سطح فوتبال جهان تمام شد. ارلینگ همچون پدرش مصدومیت‌های مختلفی را تجربه کرده و بازی‌های بسیاری را در ترکیب دورتموند از دست داده اما پیش از رسانه‌ای شدن خبر توافقش با دورتموند، شایعه عجیبی در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌چرخید؛ هالند با کادر پزشکی دورتموند به توافق رسیده تا جزئیات و اخبار مصدومیت‌های پی‌در‌پی‌اش را فاش نکنند و این ماجرا، تاثیری بر علاقه مشتریان هالند نداشته باشد!

برای مدعیان کفش طلا، رقیب پیدا شد

هالند پس از عقد قرارداد قادر خواهد بود در تور پیش فصل منچسترسیتی که قرار است ماه جولای در آن سوی آتلانتیک برگزار شود، با پیراهن این تیم به میدان برود؛ اردویی که به جا افتادن هر چه بیشتر هالند در ترکیب سیتیزن‌ها کمک می‌کند و هماهنگ شدن بازی‌سازهای تیم گواردیولا با مهاجم جدیدشان را تسریع می‌بخشد. در جدول گلزنان این فصل لیگ برتر، کوین دی‌بروینه با 11 گل (بدون پنالتی)، تنها بازیکن از تیم صدرنشین لیگ نام دارد که در جمع 10 گلزن برتر فصل ایستاده و رتبه هشتم را از آنِ خود کرده است؛ هافبکی که از این پس با حضور ارلینگ هالند در خط مقابلش به توفیق بیشتری در ارسال پاس گل دست می‌یابد و مدعیان کسب توپ طلای لیگ برتر انگلیس، از جمله هری کین، محمد صلاح، جیمی واردی، سون هیونگ‌مین، سادیو مانه و حتی کریستیانو رونالدو، رقیب سرسخت دیگری در جمعشان دارند. از جمع این بازیکنان، احتمالاً فصل آینده یک تا چند بازیکن کم‌تر خواهد شد و اگر این مهاجمان با تیم‌هایشان بر سر تمدید قرارداد توافق نکنند، راه رسیدن هالند به کفش طلا در اولین فصل حضورش، بیش‌تر هم خواهد شد. هالند امیدوار است همچون دورتموند با پیراهن سیتی نیز آغازی توفانی داشته باشد و رکوردهای متوالی را به نام خودش بزند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی