|

پیشنهاد فوق سنگین به ستاره ملی پوش پرسپولیس!

یک تیم قطری به هافبک ملی پوش پرسپولیس پیشنهاد هنگفتی داده است.

لینک کوتاه کپی شد

اخبار واصله حکایت ازآن دارد که یک تیم قطری جدیدترین مشتری میلاد سرلک هافبک ملی پوش پرسپولیس است. بنا بر اخبار تکمیلی این باشگاه قطری حاضر است برای یک فصل بازی در این کشور مبلغ ۹۰۰ هزار دلار به شماره ۱۰ پرسپولیس پرداخت کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ شاید گذشتن از این مبلغ برای یک فوتبالیست ایرانی بسیار سخت و دشوار باشد. این درحالیست که باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند، ولی او تا به امروز به مدیران پرسپولیس بابت تمدید قرارداد پاسخ منفی داده و گفته دوست دارد شانس خودش را برای حضور در تیم‌های خارجی امتحان کند. سرلک امیدوار است در پایان فصل با رسیدن پیشنهاد خارجی فوتبال ایران را ترک کند و با این شرایط پرسپولیس باید تا پایان فصل منتظر مشخص‌شدن وضعیت سرلک بماند.

گفته می‌شود میلاد سرلک نیم نگاهی هم به لیگ‌های اروپایی دارد. او در حال حاضر با پیشنهاداتی از لیگ‌های یونان و پرتغال نیز مواجه شده، اما رقم پرداختی این دو کشور بسیار ناچیز و قابل مقایسه با قطری‌ها نیست. همچنین شماره ۱۰ ملی پوش پرسپولیس امیدوار است با بازی کردن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فرصت‌های بهتری هم پیدا کند و با پیشنهادات دیگری از لیگ‌های معتبر اروپایی مواجه شود.

درحال حاضر، اما دست به نقدترین (!) پیشنهاد رسیده به میلاد سرلک از کشور قطر است. او خوب می‌داند در بهترین حالت ممکن شاید بتواند یک چهارم مبلغ پیشنهادی قطری‌ها را از باشگاه پرسپولیس بگیرد و طبیعی است ترجیح دهد با یک سال بازی در این کشور و لیگ ستارگان به اندازه ۳ فصل بازی برای سرخپوشان تهرانی درآمد کسب کند.

این‌هافبک ۲۷ ساله که سابقه بازی در تیم‌های سپاهان اصفهان، نساجی مازندران و پدیده مشهد را نیز در کارنامه دارد در ۱۵ شهریور ۱۳۹۹، با قراردادی دو ساله و با اصرار یحیی گل محمدی به تیم پرسپولیس پیوست. سرلک خیلی زود در این تیم جا افتاد و توانست با ارائه بازی‌های یکدست و کم نوسان توجه دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کرده و به تیم ملی دعوت شود.

هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس حالا پس از دو فصل بازی در پرسپولیس به نظر می‌رسد دنبال کشور و مسیر جدیدی برای ادامه فوتبال خود باشد و بعید است در پایان فصل هم راضی به تمدید قرارداد خودش شود.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها