|

یحیی گل محمدی بماند، ستاره پرسپولیسی می شود!

پیمان بابایی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است.

لینک کوتاه کپی شد

پیمان بابایی یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت، اما مثل بقیه بازیکنان مورد نظر یحیی با باشگاهش قرارداد داشت و طبیعتا تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب او به جایی نرسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ برهمین اساس بابایی در پایان فصل همچنان منتظر درخواست یحیی خواهد ماند چرا که قرارداد او با تراکتور در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها نشان از آن دارد این بازیکن با پیشنهاد باشگاه تراکتور برای تمدید قرارداد مواجه شده، اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

از این رو باید دید درنهایت او در پایان فصل پرسپولیسی خواهد شد یا نه. به هرحال وضعیت در پرسپولیس به گونه‌ای است که هنوز مشخص نیست یحیی گل محمدی برای فصل بعد هم در پرسپولیس خواهد ماند یا نه.

یحیی گل محمدی در طول فصل در چند نوبت استعفا کرده و به همین دلیل ادامه همکاری او برای فصل پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار داشته و این احتمال هم وجود دارد این مربی به رغم این که هنوز با باشگاه قرارداد دارد، پس از پایان لیگ جاری تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان بگیرد که در این صورت باید دید جانشین او چه تصمیمی برای ورود و خروج بازیکنان خواهد گرفت، اما در صورتی که یحیی با پرسپولیس ادامه همکاری دهد، بابایی یکی از نفراتی است که برای فصل بعد احتمالا لباس سرخ‌ها را به تن خواهد کرد.

گفتنی است بابایی در نیم فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشت که تراکتور به این بازیکن اجازه جدایی نداد.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها