|

تلاس پرسپولیس برای حضور هواداران در بازی با سپاهان

تلاش باشگاه پرسپولیس با استناد به رای کمیته انضباطی برای حضور تماشاگرانش در بازی با سپاهان ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم پرسپولیس در حالی روز شنبه 24 اردیبهشت باید به مصاف تیم سپاهان برود که با رای کمیته انضباطی این بازی همچون باید رفت باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ البته  هنوز یحیی گل محمدی ورزشگاه مورد نظر خود را برای این بازی انتخاب نکرده اما موضوعی که در این میان اهمیت بسیاری دارد حضور تماشاگران در این مسابقه است و در همین راستا پرسپولیسی ها در تلاش اند مجوز حضور تماشاگران خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای این بازی دریافت کنند.

آن هم در شرایطی که در بازی رفت اگرچه به خاطر شرایط کرونا، حضور تماشاگران ممنوع بود اما باشگاه سپاهان موفق شد 90 درصد سکوهای ورزشگاه اراک را‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار گرفته و و از تمام آن ها برای پوشش پرچم‌های هواداری خود استفاده کند.

اگرچه این مالکیت 90 درصدی با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه شد اما همان روز توافق نامه ای بین مدیران دو باشگاه و ناظر فدراسیون و سازمان لیگ به امضا رسید که در بازی برگشت چه با حضور تماشاگر و چه در غیاب تماشاگر، 100 درصد سکوها به باشگاه پرسپولیس برسد. حالا بر اساس همین توافق نامه، باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کند بتواند از حضور تماشاگرانش در این بازی استفاده کند.

گرچه طی روزهای اخیر برخی مسئولاان سازمان لیگ مدعی شدند طبق حکم کمیته انضباطی حضور تماشاگران در این بازی ممنوع است اما همان طور که روز قبل در طرفداری نوشتیم، در رای کمیته انضباطی و کمیته استیناف هیچ اشاره‌ای به ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه برای این بازی نشده و فقط در حکمی که به امضای هر دو باشگاه رسیده عنوان شده بازی باید در زمین بی‌طرف برگزار شود. بر اساس همین استدلال است که باشگاه پرسپولیس در تلاش است مجوز حضور تماشاگران خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی حساس با سپاهان بگیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها