|

پرسپولیس به دنبال 2 دروازه بان!

براساس خبرهای رسیده باشگاه پرسپولیس به صورت جدی مذاکرات خود با دو دروازه بان را آغاز کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در حال حاضر دو دروازه بان به اسامی حامد لک و احمد گوهری در اختیار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ اولی مغضوب یحیی گل محمدی و داوود فنایی است و ظاهرا مربیان پرسپولیس نیز به هیچ عنوان حاضر به بخشش او نیستند. عملکرد ضعیف و نومید کننده این دروازه بان با تجربه در فصل جاری باعث شده که کادرفنی پرسپولیس کاملا قید او را بزند.

دومی، اما از تجربه کافی برخوردار نیست. هنوز به قول وحید قلیچ استرس از چهره و دستان احمد گوهری مشخص است و هر توپی روی دروازه پرسپولیس می‌آید این گلر نسبتا جوان به سختی و دشواری آن را جمع می‌کند؛ بنابراین باید به یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس حق داد که دنبال دروازه بان برای فصل آینده باشند. شاید این گزارش به صورت مصلحتی از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شود، اما کاملا به حقیقت نزدیک است.

پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند دو دروازه بان ملی پوش و لژیونر کشورمان مذاکرات جدی خود را ادامه می‌دهد تا یکی از این دو را برای لیگ بیست و دوم استخدام کند. علیرضا بیرانوند که سابقه ۴ قهرمانی در لیگ برتر همراه با پرسپولیس را در کارنامه دارد در هفته‌های اخیر بار‌ها از علاقه خود برای پوشیدن مجدد پیراهن قرمز پرده برداشته است.

او دو فصل نسبتا ناموفق در لیگ بلژیک همراه با آنتورپ و بواویشتا در لیگ پرتغال پشت سرگذاشته و به این نتیجه رسیده است که به لیگ برتر ایران بازگردد.

بیرانوند سابقه خوبی هم از حضور در پرسپولیس داشته و نقش بسیار تأثیرگذاری نیز در قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر داشته است. دومین گزینه که داوود فنایی نیز علاقه زیادی به او دارد " پیام نیازمند" است.

مذاکره با این دروازه بان از تابستان سال گذشته آغاز شد. پیام نیازمند دروازه‌بان فصل قبل تیم فوتبال سپاهان و تیم ملی فوتبال ایران به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها جواب منفی داد و به صورت رسمی به پورتیموننزه پرتغال پیوست تا جدیدترین گلر لژیونر فوتبال ایران در لیگ پرتغال لقب گیرد.

این دروازه‌بان ایرانی که از چند تیم خارجی از جمله چند تیم از لهستان و ترکیه نیز پیشنهاد داشت، تصمیم به حضور در لیگ پرتغال گرفت و پورتیموننزه را انتخاب کرد تا راهی این تیم شود.

او فصل خوبی را در لیگ پرتغال پشت سر نگذاشت، اما در نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی باز هم مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و باز جواب منفی داد. حالا شنیده می‌شود پیام نیازمند هم قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را دارد و باز هم پرسپولیسی‌ها مذاکره با این دروازه بان را آغاز کرده اند.

گرچه بازی اخیر او مقابل پورتو و خوردن ۷ گل از تیم سرشناس پرتغالی که ۳ گل آن را مهدی طارمی به ثمر رساند نشان از نزول نیازمند دارد، اما مربیان پرسپولیس به ویژه داوود فنایی علاقه خاصی به این دروازه بان دارند.

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در صفحه پرسپولیس شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها