|

رئال و یک قدم دیگر تا فتح لالیگا

بازی های هفته سی‌و‌سوم لالیگا با برد رئال و توقف مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ ها دنبال شد.

لینک کوتاه کپی شد

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال رئال مادرید صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها میزبانش اوساسونا را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ داوید آلابا در دقیقه 12 رئالی‌ها را پیش انداخت، اما فقط یک دقیقه بعد آنته بودیمیر کار را برای اوساسونا به تساوی کشاند. با این حال مارکو آسنسیو دومین گل کهکشانی‌ها را در دقیقه 45 به ثمر رساند تا این تیم برنده به رختکن برود. در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم لوکاس واسکز سومین گل رئال مادرید را زد تا شاگردان کارلو آنچلوتی با کسب بیست‌و‌چهارمین پیروزی خود در این فصل، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار بگیرند.

پیش از این بازی دو مسابقه دیگر برگزار شده بود که در مهمترین آنها اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در خانه برابر گرانادا به تساوی بدون گل بسنده کرد. این نتیجه اگرچه باعث صعود اتلتیکومادرید به رده دوم با 61 امتیاز شد، اما با توجه به پیروزی رئال مادرید باعث ایجاد اختلافی 17 امتیازی میان کهکشانی‌ها و روخی بلانکو شد، اختلافی که جبران آن در پنج هفته باقیمانده برای شاگردان دیه‌گو سیمئونه غیرممکن است و به این ترتیب رؤیای دفاع از عنوان قهرمانی برای آنها به پایان رسید.

در دیگر بازی تیم سلتاویگو در خانه با نتیجه 2 بر صفر به ختافه باخت.  بورخا مایورال در دقایق 23 و 51 هر دو گل این بازی را به ثمر رساند.

امروز چهار بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اسپانیول - رایووایکانو، ساعت 21:30

لوانته - سویا، ساعت 21:30

کادیس - اتلتیک بیلبائو، ساعت 22:30

رئال سوسیه‌داد - بارسلونا، ساعت 23:59

در جدول رده‌بندی لالیگا، پس از رئال مادرید 78 امتیازی و اتلتیکومادرید 61 امتیازی که هر دو 33 بازی انجام داده‌اند، بارسلونا با دوبازی کمتر و 60 امتیاز سوم است و سویا با همین تعداد امتیاز از 32 بازی به خاطر نتیجه بازی مستقیم برابر بارسلونا در رده چهارم قرار گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها