|

کادرفنی پرسپولیس را تخریب نکنید!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: این تیم در آخرین قدم های ماراتن فوتبالی خود وجود دارد و هیچ نیازی به انتقاد از عملکرد آنها نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ محسن خلیلی مهاجم اسبق پرسپولیس دیدگاهی خوشبینانه به ماجرای قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر دارد. با هم بخش‌هایی از حرف های تازه خلیلی را در زیر می‌خوانیم:

*۶ امتیاز برای ۶ بازی در شرایط فعلی فرصت قابل توجهی برای تیمی همچون پرسپولیس است که بتواند امتیازات لازم را کسب کند. مطمئن هستم مثل همیشه اتفاقات غیر قبل پیش بینی باعث تعیین قهرمان خواهد شد.

*فکر می‌کنم صدرنشین فعلی که استقلال است تمام امتیازات را در دیدارهای باقیمانده نمی‌تواند کسب کند اما مهم این است که پرسپولیس به حداکثر امتیازات برسد.

وقت انتقاد از پرسپولیس نیست؛ استقلال امتیاز از دست می دهد/ اتفاقات غیرقابل پیش بینی قهرمانی پرسپولیس را در لیگ رقم می زند

*پرسپولیس در لیگ ماراتن گونه‌ای قرار دارد که هر بازی شبیه به یکی از ۶ قدم نهایی برای عبور از ریسمان قهرمانی است. الان وقت انتقاد از پرسپولیس نیست و باید همه چیز را به پایان فصل موکول کرد.

*کادر فنی و بازیکنان تیم سرمایه‌های پرسپولیس هستند که با تخریب آنها هیچ چیز دست کسی را نمی‌گیرد. آقای گل محمدی به قدر هوشمند است که خودش هم می‌داند چیزی جز اتحاد نمی‌تواند تیم را قهرمان کند.

*درباره تمیروف الان اظهار نظر نمی‌کنم. به هر حال بهتر است عملکرد او را در دیدارهای پیش رو نیز نگاه کرد. فرصت برای آنالیز بازیکنان بسیار زیاد است. فرصتی که الان پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی دارد نباید راحت از دست برود. فقط دوست دارم به آنها بگویم هر لحظه از بازی‌های باقیمانده می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در جایگاه حرفه‌ای آنها در فوتبال ایران و پیراهن پرسپولیس داشته باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها