|

پرسپولیس روزهای شلوغی در نقل و انتقالات خواهد داشت!

به نظر می رسد پرسپولیس برای فصل بعد یک خانه تکانی اساسی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

خیلی‌ها معتقدند عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شد تا این تیم نتواند مثل سال‌های گذشته نتیجه بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران بعد از جدایی چند ستاره و عملکرد نه چندان خوب خریدهای این فصل، هم از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و هم در لیگ برتر با توجه به اختلاف ۶ امتیازی در صدر جدول، شانس کمی برای قهرمانی خواهد داشت. در روزهای گذشته از لیست خرید پر و پیمان یحیی گل محمدی برای فصل آینده نوشتیم. حالا می‌خواهیم در این گزارش بررسی کنیم و ببینیم ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم به چه شکل خواهد شد.

علیرضا بیرانوند؛ همه تقریبا متوجه علاقه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس شدند. باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم به شدت از این اتفاق راضی هستند و استقبال خواهند کرد. با بازگشت احتمالی علیرضا، این گلر ملی پوش به دروازه بان شماره یک پرسپولیس تبدیل خواهد شد و احمد گوهری هم ذخیره بیرانوند خواهد بود.

شجاع خلیل زاده؛ مدافع فیکس تیم ملی که چند فصل بسیار خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد. با توجه به پا به سن گذاشتن سید جلال و احتمال جدایی یا خداحافظی او از فوتبال، بازگشت شجاع می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیسی‌ها باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها