|

سپاهانی سابق در راه پرسپولیس؟!

گفته می شود پیام نیازمند برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است

لینک کوتاه کپی شد

گفته می شود پیام نیازمند برای حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است. احتمال بازگشت نیازمند به لیگ ایران قوت گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از افکارنیوز؛ معمولاً حضور در اروپا باعث پیشرفت فنی بازیکنان هم می‌شود و البته این مسئله قابل کتمان نیست که بیشتر لژیونرهای ایران تمریناتی به مراتب حرفه‌ای‌تر در زمین‌های مناسب‌تر و با امکاناتی بهتر را تجربه می‌کنند، اما بازی نکردن، نیمکت‌نشینی یا بازی در لیگ‌هایی با کیفیتی پایین پیشرفتی را برای آنها حاصل نکرده است.

خروج بازیکنان با کیفیت کشورمان از فوتبال ایران و حضور آنها در تیم‌های مختلف اروپایی در معدود مواردی با پیشرفت و درخشش همراه بوده، اما در تعداد زیادی از آنها شاهد پیشرفتی نبودیم. بازیکنانی که شاید در صورت ادامه فوتبال‌شان در ایران می‌توانستند به بالا رفتن کیفیت لیگ برتر هم کمک کنند و حتی مانع از حضور بازیکنان بی کیفیت خارجی در باشگاه‌های ایرانی شوند. بازیکنانی که تعداد زیادی از آنها جز هزینه و شکایت، حاصلی برای باشگاه‌های فوتبال ایران ندارند و این مسئله از نظر فنی و اقتصادی ضربه بزرگی به فوتبال ایران می‌زند.

نباید این مسئله را هم نادیده گرفت که شاید با حرفه‌ای‌تر شدن فوتبال ایران، بالا رفتن امکانات تمرینی، تجهیز استادیوم‌ها و بالا بردن کیفیت زمین‌ها، برنامه‌های تمرینی مناسب از سوی مربیان، پرداختی منظم و فراهم کردن دیگر شرایط حرفه‌ای یک باشگاه فوتبال، مقابل چرخه‌ای که به فوتبال ایران ضربه وارد کرده را گرفت. چرخه خروج بازیکنان با کیفیت فوتبال ایران حتی با وجود عقب گرد و ورود بازیکنان بی‌کیفیت خارجی با هزینه‌ها و شکایت‌های سنگین که امروز گریبان فوتبال ایران را گرفته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها