|

جذب بیرانوند برای پرسپولیس چقدر هزینه دارد؟!

پرسپولیس برای بازگرداندن علیرضا بیرانوند باید رقم رضایت نامه او را بپردازد.

لینک کوتاه کپی شد

از چند ماه پیش بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و البته پرسپولیس مطرح شده است. در چند روز گذشته هم نامه مذاکره باشگاه پرسپولیس با بیرانوند رسانه‌ای شد تا مشخص شود دو طرف برای بازگشت تمایل زیادی دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ نکته مهمی که در مورد بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود این است که اگرچه بیرو در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بواویشتا پرتغال حضور دارد، اما با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و از این قرارداد هنوز یک فصل دیگر باقی مانده است.

برهمین اساس اگر باشگاه بلژیکی نخواهد قرارداد بیرو را تمدید کند، این دروازه بان ملی پوش را با قراردادی قطعی و نه قرضی منتقل خواهد کرد. همین موضوع باعث می‌شود پرسپولیسی‌ها برای جذب علیرضا بیرانوند بسیار دست به عصا باشند و از طریق خود او و مدیر برنامه اش مذاکرات را پیش می‌بزند.

آخرین خبر‌های دریافتی حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس منتظر است باشگاه آنتورپ نظر قطعی خود را در مورد رقم انتقال این بازیکن رسما اعلام کند. حالا باید دید درنهایت چه رقمی از سوی این باشگاه اعلام شده و پرسپولیس و علیرضا بیرانوند چگونه موفق به راضی کردن سران باشگاه بلژیکی خواهند شد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها